Hai semuaaaaaa tasangka dah sampai chapter [ 30 ] HAHAHAHAH
" Disebabkan yeah . Park Jimun sudah kembali normal . Tidak gilaㅡ eih salah . Tidak bertindak diluar kawalan lagi seperti dulu . Dengan ini , pihak hospital dengan bangga nya menghalau Park Jimun untuk pulang ke rumah beliau kembali . Park Jimun dibenarkan discharge pada petang esok . "
Doktor berambut biru dan berkaca mata itu meletakkan fail data peribadi milik Jimun ke tepi meja .
Syukur kepada tuhan , kesihatan mental Jimun sudah pulih .
Nafas ditarik lega , bagai melepaskan sesuatu beban yang ditanggung apabila salah satu pesakit yang dirawatnya kembali sembuh .
" Betul ke ni Doctor Choi ? " Sofea menyoal dengan perasaan teruja . Dia punya teruja tu fuh bukan kaleng-kaleng . Sampai dihentak meja doktor itu .
Sungguh lah , Pakcik Jimun sudah tidak perlu duduk di hospital sakit jiwa ni lagi ?
Dia dah normal balik seperti sedia kala ?
Sofea bagaikan ingin melompat keriangan .
YAH SOFEA GEMBIRA PAKCIK JIMUN DAH PULIH !
TEPI TEPI !
KETEPI SEMUA ,
SOFEA NAK BERJIMBA ATAS KATIL DAH NI !
" Serious ni pakcik Jimun dah pulih ? Jangan tipu eih . Tipu dosa . Masuk api neraka tau ! " Sekali lagi Sofea bertanya ingin mendapatkan jawapan yang sahih .
" Cik ingat saya ada masa untuk main-main ke ? Tch . Then , tanya saya soalan bodoh pula "
" Eih jangan maki saya . Tanya je pun , nak minta kepastian . Tu pun nak maki , cekik kang " Sofea membuat gaya ingin mencekik .
RAWR !
Dia acah garang .
Doktor lelaki kacak itu dijeling seraya melangkahkan kaki mahu keluar daripada bilik itu . Lama-lama dia dalam tu , rasa panas pula . Macam melawat ke neraka !
" Bye bye . Saya keluar dulu "
BAMM !
Sofea menghempas kasar pintu . Ah lantak lah . Biar je , biar pintu tu tercabut ! Baru Sofea puas !
Semasa dalam perjalanan ingin ke ward Jimun . Tubuh Sofea dirempuh ganas oleh seseorang . Hampir terbongkang Sofea dibuatnya fuh
" HEY OLI ! STOP THERE ! "
Dapat dilihat , beberapa orang nurse mengejar orang yang merempuh tubuh Sofea .
Orang yang dipanggil ' Oli ' tidak sempat melarikan diri kerana Sofea terlebih dahulu menarik kuat rambutnya .
RASAIN LO !
LO FIKIR SOFEA ENGGAK MERASA SAKIT DAN MENDERITA PABILA DIREMPUH SEBEGITU SEKALI ?
" ARGH ! MY HAIR ! MY JIMENG'S HAIR ! "
YOU ARE READING
✓ || Rock Bison ▪PJM▪
Fantasy❛Jimin yang disumpah menjadi sebuah gasing❜ @/-MINIMONIMO'S FIRST BABY ! 𝙥𝙧𝙚𝙘𝙞𝙤𝙪𝙨 𝙘𝙤𝙫𝙚𝙧 : @𝙢𝙞𝙚𝙖𝙢𝙞𝙣 ↪started # 21/03/2020 ↪ending # forget it ↪status # completed without final ending #4 in pjm [17/07/2021] #16 in taehyung [18/11/2...