❀ [ 39 ]

351 102 234
                                    

Aku harap sangat yang chapter ni tak hambar HAHAHAHAH SEMOGA CHAPTER NI MENCERIAKAN HARI ANDA SUME !








....

1 year later

Rindu budak nakal bernama Kim Taehyung ?

Kini , usia Taehyung si anak Taebuan itu sudah menginjak ke alam remaja . 16 tahun . Ya , dah besar panjang dah bekas budak tadika tu .

Dulu Taehyung cuma kanak-kanak lelaki yang rendah , kecik , budak rambut sikat tepi , tak lupa juga budak spender londeh ikat getah .

Yasssssss , noob !

Dia punya tahap noob tu dulu sampai sanggup pi tubuhkan Squad khas untuk membawang pasal anak Jimun .

Sungguh ...

Noob

Tapi itu hanya lah imej seorang kanak-kanak yang terbentuk pada suatu ketika dulu . Sungguh , dirinya yang kini sudah lain .

Jauh sekali berbeza dengan penampilan noob dulu !

Semakin besar , dirinya semakin sexy . Walaupun sexy dan kacak , kau mesti jangka yang Taehyung tu miang like badboy sekolah kan ?

OH NO !

Taehyung innocent weh !

Syukur , dirinya bebas daripada segala pengaruh hal 18+ itu . Kau bayang sahaja la , pantiliners pun dia tak tahu apa bendaㅡ eih malah disoal balik cenggini ,

" Pantiliners tu makanan ikan ke ? Tae ada nampak makanan ikan jenama Panti dekat kedai ikan haritu "

Allahu .

Pening Taebuan dibuatnya . Tuhan sahaja yang mengetahui betapa capeknya dia bila nampak tahap bengap anak terunanya yang seko tu .

Bengap yang semakin hari semakin bertambah haih .

CAPEK ! MOHON SESIAPA KUTIP KIM TAEHYUNG DEKAT BAWAH JAMBATAN !

Menjadi budak innocent plus bengap .

Agaknya itu lah kifarah yang Taehyung dapat setelah membuli , memalau , membawang pasal Jimin waktu dia kecik-kecik dulu . Fuh !

PADAN MUKA TERUS JADI BUDAK BENGAP

Sebengap-bengap dirinya , wajah Taehyung juga tidak kurang kacaknya . Bukan setakat wajah sahaja , MALAH KEDUA TANGAN MILIKNYA JUGA TURUT IKUT MENJADI KACAK !

Oh lupa , mungkin umur Taehyung hampir sebaya dengan Coki .

Coki ? Alah , sang jejaka melaya rakyat Malaysia yang baaaaaaaaaaaanyak menyumbang kemajuan ekonomi negara tu ...

Kenal tak ?

Tak kenal eih ?

Jap-jap sabar .

Jap-jap sabar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
✓ || Rock Bison ▪PJM▪ Where stories live. Discover now