" Sebenarnya Oli dah meninggal ... "
" O-omo . " Yeonjun terjelepok jatuh ke atas lantai dengan penuh drama .
Drama apa ?
Ya , drama murahan miliknya .
HAHAHAHA
(๑ ิټ ิ)
" OLI TU SIAPㅡ "
" Kim Taehyung . Diam . "
Taehyung terus diam membatu , agak terkedu dengan kata-kata berbaur amarah yang dilontarkan Daim seketika tadi.
" Setahun yang lalu , Oli lari daripada hospital mental . Ye ha . Dia nak kejar fanmeet Jimin BTS dekat tepi Petronas katanya . Padahal bukan petronas isi minyak , fanmeet tu ada dekat sebelah Petronas Hall City . Masa tu dia langsung tak tahu yang fanmeet Jimin dekat Petronas apa , astu dia dengan gembira dan terujanya berlari pergi kedai isi minyak Petronas hm "
Cerita Ali Malaysia berjaya membuatkan Choi Yeonjun kembali terbangun . Sungguh , cerita itu menarik perhatiannya .
Sengihan terbentuk di wajah Yeonjun .
" Pastu abang pastu . Pastu apa jadi ? Oli sakit jantung ? Kedebuk terus jatuh mati katak gitu je ? "
Yeonjun bertanya dengan penuh semangat .
Ye weh . Happy gila bila dapat tahu Oli London dah takde dekat muka bumi ni
HAHAHAHAHAH
BABAI OLI !
AYE OLI LONDON ROCK BISON DAH MATI !
BABABIBAI !
" Takkkkkk . Cara dia mati lagi tenang rasanya . Rasanya la hm . Tengah dia semangat berlari nak pergi tempat fanmeet Jimin BTS tu , means dekat ' pertronas ' . Tiba-tiba tempat tu meletop . Fuh . Terus terbang melayang si Oli tu ! Astaghfirullah adik abang ... " Ali Malaysia menundukkan kepalanya seketika , dia tadah tangan .
Mahu menyedekahkan Al-Fatihah untuk arwah adik comelnya .
" Siyes la meletop ? Kenapa meletop ? "
" Pihak penyelamat kata takde langsung bahan yang menyebabkan letupan tu berlaku . Takpelah . Memang ajal dia . Biar dia tenang dekat sana . " Tenang Ali berbicara , sudah lama menerima ketiadaan adiknya .
" La keciannya diaaaa " Jimin bangkit secara tiba-tiba . Dia berdiri di hadapan Ali Malaysia dan terus memeluk tubuh lelaki itu
" Pakcik jangan nangis tau ! " Jimin tersengih
" EIH APENI APENI . KENAPA KECOH-KECOH NI ? "
Sofea menyondolㅡ
Ye anjim, sekadar bergurau HAHAHAHAHAHAHAHAH
Sofea berlari daripada dapur rumah .
" Takda apa la makcik . Eih makcik makcik . Appa Imin dekat mana ? "
Jimin menyoal seraya menghirup sedikit sup telor unta milik Yeonjun .
" Eih sup ni sedap la ! Eeee Jimin suka " Selamba sahaja dirinya menghirup sup itu .
Siap memuji rasa sup lagi !
' Wtf Park Jiminㅡ '
Yeonjun yang melihat terasa mahu melempang Jimin . Kembang kuncup hidungnya , menahan amarah kepada Jimin yang kian memuncak
Sungguh , berani-beraninya Jimin menghirup sup kebahagiaan miliknya . The fucㅡ
" Ouh pakcik Jimun dekat dapur tu . Tengah layan karenah si Namjoon . Tahnape tah budak galah tu , masuk-masuk rumah je terus berlari sana-sini sambil jerit nak berak. Meresahkan betul " Sofea membuat raut muka geli .
YOU ARE READING
✓ || Rock Bison ▪PJM▪
Fantasy❛Jimin yang disumpah menjadi sebuah gasing❜ @/-MINIMONIMO'S FIRST BABY ! 𝙥𝙧𝙚𝙘𝙞𝙤𝙪𝙨 𝙘𝙤𝙫𝙚𝙧 : @𝙢𝙞𝙚𝙖𝙢𝙞𝙣 ↪started # 21/03/2020 ↪ending # forget it ↪status # completed without final ending #4 in pjm [17/07/2021] #16 in taehyung [18/11/2...