Park Jimun mencelikkan matanya .
Dia menoleh ke arah Sofea yang sedang duduk di sampingnya . Dahi dikerutkan tanda pelik .
Mana Jimin ?!
" Eoh ? Pakcik dah bangun ! YA TUHAN SOFEA BERSYUKUR . SETELAH TIGA HARI , PAKCIK BARU SEDAR DARI TIDUR FUFUFU . SUMPAH , KUAT GILA EFFECT UBAT TIDUR TU AAAAAAAAAAA "
Sofea bagai mahu meroyan . Punya lama dia tunggu sampai tiga hari . Jimun baru sedar !
Ni Sofea geram ni !
Rasa nak tetak pakcik Jimun bagi mati sebab lama sangat nak sedar !
Orang risau tau tak !
Hiks pastu , kalau mati . Nanti Jimin jadi anak yatim piatu !
" Ma-mana JIMIㅡ " Jimun mula mahu melalak semula . Menjerit nama anaknya yang seorang itu .
" Jimin kat sini ! "
Jimun tidak sempat menghabiskan kata-katanya .
Pintu ward ditolak lembut . Tubuh milik Park Jimin berlari terkedek-kedek menuju ke arah katil yang menempatkan Jimun .
Comel sahaja . Rasa mahu culik !
Jimun pandang Jimin dengan riak tidak percaya .
" APPAAAAAAAAAAAAAA EHEHEH JIMIN KAT SINI " Jimin pura-pura memanjakan raut muka .
Dia buat secomel yang boleh .
Jimin panjat katil hospital . Bersusah-payah dia panjat atas faktor kekurangan dari segi ketinggian . Bontotnya didaratkan tepat-tepat di sebelah katil Jimun .
Dipandangnya Jimun dengan muka innocent
" Jimin n-ni betul ke anak appa ke ? " Soal Jimun masih terkejut .
" Appa tak kenal Jimin ke ? Erm appa hiks tak sayang Jimin ke ? Paiti UWAAAAAA " Jimin merengek gedik .
Dia berhenti merengek selama 5 saat .
Jimin pandang Jimun balik dengan muka innocent ,
Jimun diam tanpa kata-kata . Lidahnya terasa masih kelu dengan kejadian yang berlaku
" NI TABAIK NI UWAAAAAA JAWAB LAH PAPE . KENAPA DIAM ? UWAAAAA TEPILAH JIMIN NAK TERJUN KATIL ! " Rengekkan disambung . Jimin terus cuba nak terjun daripada katil .
Sememangnya , Jimin nekad mahu terjun katil !
Baru selangkah Jimin mahu terjun , perutnya ditahan oleh tangan besar Jimun . Tidak mahu Jimin terjun betul-betul .
Kang mati ( ͡° ͜ʖ ͡°)
" Jimin nak sangat mati ke ? Kalau ni Jimin sebenar , appa nak soal satu benda . Rahsiaaaaaaaaa . Kalau Jimin dapat jawab maknanya Jimin memang betul anak appa , satu-satunya putera kecil dalam keluarga kita . Putera yang appa sayang sangat . Selalu cuit hati appa dengan jiwa kebudak-budakkan dia tu . Jimin tau taㅡ "
" Jimin tak tau . " Kata Jimin jujur
" SABAR LA . APPA BELUM HABIS CAKAP . ENGKO NI EN . PERANGAI MINTAK KENA LEMPAR . SABAR . BAGI APPA HABIS CAKㅡ "
" Cepat lah cakap appa . Appa ni slow sangat lah . Nak tanya tu tanya je lah . Dia punya mukadimah kalah budak sekolah masuk syarahan . Penat Jimin nak tunggu . Jimin lapar tau tak ? "
Jimin membuat muka malas , muka nak telan orang sebab lapar yang teramat .
" Okay . Siapa nama sebenar perempuan yang lahirkan anak appa yang comel ni ke dunia ? Terangkan kat appa apa ciri-ciri Eomma Jimin . Sebijik macam apa yang appa cerita masa Jimin umur 2 tahun . Ha pat pat "
Mata Sofea membulat . Dia gelabah .
Macam mana kalau Jimin tidak tahu ?
Tak tahu apa-apa tentang keluarga Jimin ?
ARGHHH
RANCANGAN BOLEH ROSAK KALAU MACAM NI !
KALAU NAMJOON PUN BOLEH ROSAKKAN LIVE YOUTUBㅡ eih
Tibe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
" Eomma Jimin ? Hiks . Jimin rindu diaaaaaaa . Erm . Nama sebenar eomma Jiminㅡ "
TBC
Tengah syok , tiba-tiba to be continued HAHAHAHAHAH SUMPAH NI LAH BENDA YANG SELALU SPOIL MOOD AKU NAK TENGOK DRAMA . MASYA ALLAH . MEMERLUKAN KESABARAN YANG TINGGI .
Gaes . Gembira tak dapat tengok , throwback semua concert lama Bangtan ? Zaman Hwa Yang Yeon Hwa ? Red bullet ? Hshsjsjsjsh SEDIH BODO . NI BELUM WINGS AAAAAAAAAAAAAAA TAKE ME TO THE SKYYYY ~
Chapter lepas ada yang silap do . Gambar itik tu . Ada satu perkataan 'ayam' tah macam mana boleh terdouble . Dah ayam , ayam lagi . Haih AHAHAHAHAH
Aku sebenarnya en . Aku terhareu hiks . Rock Bison already reach 1.88K views ! Gomawoyo♡
Ni ha ye lah . Ada sedikit hadiahㅡ AHAHAHAHAH RASA LAWAK PULAK YA ALLAH . Ha okay , aku bagi double update untuk korang♡
Target ada kat lagi satu chapter↺
YOU ARE READING
✓ || Rock Bison ▪PJM▪
Fantasy❛Jimin yang disumpah menjadi sebuah gasing❜ @/-MINIMONIMO'S FIRST BABY ! 𝙥𝙧𝙚𝙘𝙞𝙤𝙪𝙨 𝙘𝙤𝙫𝙚𝙧 : @𝙢𝙞𝙚𝙖𝙢𝙞𝙣 ↪started # 21/03/2020 ↪ending # forget it ↪status # completed without final ending #4 in pjm [17/07/2021] #16 in taehyung [18/11/2...