t w e l v e

839 91 119
                                    

Kafede otururken bir taraftan camı seyrederek diğer taratfan ise telefonuma bakıyordum, saat 2:45 idi.
Jacob'un gelmesini bekliyordum derken kapının açılmasını duyunca direk gözlerim oraya çevirdim,Jacob gelmişti.Yalandan gülümsememi yüzüme yerleştirdim ve karşıma oturmasını bekledim.

"Selam"

"Selam" merakıma yenik düşüp hemde yalan söyleyip söylemediğini anlamak için sorumu sordum. "Bugün okula neden gelmedin?" Öksürdü,
tamam kesinlikle yalan söyleyecek.
"Ah,dün ki partiden sonra başım çok ağrıdı sabah kalkamadım." Başımla onayladım. "Bu arada dün neden beni beklemedin? Beraber giderdik." videoyu izledikten sonra koşarak evden çıkmıştım. "Yalnız kalmam gerekiyordu,Jacob." diyerek kestim.

"Bana neden söylemedin Millie? Yani gerçekleri." Beş yıllık arkadaşlarıma söylememek için kendimi zor tutarken bir kaç gündür tanıdığım çocuğa mı söyleyecektim cidden.
Üzgünüm Jacob o kadar aptal değilim.
Cevap vermeyeceğimi anlamış olmalı ki başka soru sordu. "Videoyu çeken kimdi Millie?" Derin nefes vererek "Finn" diyerek yanıtladım,gözlerini devirdi. "O çocuktan nefret ediyorum."

"O sana aşıkmış,bugün söyledi."

"Anlamadım?"

"Şaka yaptım." Yalandan sırıttığımda o da güldü. "Videoyu Finn çektiyse paylaşan kim Finn mi?" ellerimi birleştirerek masanın üstüne koydum. "Bilmiyorum." Diyerek telefonuma gelen mesajı açtım,saat 2:55 olmuştu.

Yoldayız geliyoruz.Biz geldiğimizde Jacob'u oyalayacağız sende o sıra telefonuna bakacaksın,bizi ilk defa görüyormuş gibi salağa yat.
Zorlanmazsın zaten :)

Mesaja gözlerimi devirerek tamam yazarak Jacob ile konuşmaya devam ettim, beş dakika sonra Jaeden ve Finn kafeye geldiler. Jacob görmemişti çünkü onun arkasında kalıyordu,ikiside bana baktığında başımı onaylamış anlamında salladım.Bir ön masamıza oturdular,
ne zaman hamle yapacaklarını beklerken ikiside ayağa kalktı.Ve masamıza geldiler.

"Millie,selam."

"Çocuklar sizin burada ne işiniz var?"

"Finn ile takılmaya geldik,izninle Jacob'u alabilir miyiz?" Jacob beklemiyordu ki kaşlarını çattı. "Beni mi? Neden?" Jaeden yalandan gülümsedi. "Konuşacaklarımız var,
hadi bizimle gel." Finn ve Jaeden uzaklaşınca Jacob ayağa kalktı ve bana baktı "Gidebilirsin Jacob sorun yok beklerim ben" başıyla onaylayıp masadan kalktı,neyse ki telefonu masanın üstündeydi.

Kafeden çıkmalarını bekledim,
camdan her şey gözüküyordu.Kafenin arkasına gittiler orada kamera yoktu.
Telefonunu elime aldım ve şifre olduğunu farkettim büyük bir of çekerek bir kaç şey denedim,olmadı.
Beni sevdiğini söylüyordu belki şifresini benim adım yaptığını düşündüm ve doğru çıktı. Arkaplanında benim resmim vardı,
tanrım bu çocuk cidden bana takıntılıydı.

Hızlı bir şekilde mesaj kısmına girdim
şüpheli hiçbir şey yoktu.

Iris ile mesajlaşması dışında.

Hemen açtım ve okumaya başladım.

10.11.2019 9,45 pm

Geliyor musun?

Evet bekle beni

Akşam neden buluştuklarına anlam veremedim,sanırım sandığım iğrençliği yapmışlardı.Tanrım! Beni sevdiğini söylemesi yalan mıydı? İyi ki çıkma teklifini kabul etmemişim yoksa beni aldatmış olacaktı,okumaya devam ettim.

13.11.2019 2,30 am

Finn benim yanımda,Sen Millie'yi oyala

different | fillieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin