Finn beni kucağından araba koltuğuna oturttuğunda emliyet kemerimi bağladı ve kapımı kapattı.Sürücü koltuğuna oturduğunda başımı ona çevirdim,kafam uyuşmuştu ve gözlerim bulanık görüyordu.Elimi yanağına koyarak bana bakmasını sağladım.
Güzel suratıyla yüz yüze geldiğimde gülümsedim,yanağıma buse kondurduğunda yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum.Finn arabayı çalıştırdığında yol boyunca onu izlemiştim ve izlerken uyuyakalmıştım.Finn beni tekrardan kucağına aldığında soğuk havayı heryerimde hissedebiliyordum ve üşümeye başladım.
Bir süre yürüdükten sonra durdu ve anahtar sesiyle evin kapısını açtı.Gözlerimi yarım yamalak açtığımda burasının benim evim olduğunu anladım,Ailem neyse ki evde değildi.Finn beni merdivenlerden yukarıya doğru çıkarttığında odama geldiğimi farkettim.
Beni yatağa atarak odanın ışığını açtı ve ben ise anında gözlerimi buruşturdum uzun süre karanlıkta kalmıştım ve ışık yeterince gözlerimi rahatsız etmişti.Gözlerimi araladığımda Finn dolabımın kapağını açmış kıyafet arıyordu.Eline aldığı pijama ile bana döndü ve gülümsedi. "Şimdi bunları giymen gerek."
"Sen giydir" yorgun sesimle yataktan kalktım ve Finn ile karşı karşıya geldiğimde çilleri hoşuma gitmişti kendimi tutamayıp güldüğümde Finn'de sırıtıyordu. "Hadi arkanı dön."
Ona sırtımı çevirdiğimde elbisemin fermuarını çıkarttı.Kafamda olduğunu yeni farkına vardığım peruğumu çıkartarak saçlarımı salık bıraktım.Tekrar ona döndüğümde elbiseyi yavaşça aşağıya indiriyordu,sonunda elbise yere düştüğünde sadece iç çamaşırlarımlaydım.Finn'in karşısında bu şekilde durmak utanmama sebep olmuştu ama umursamadım.Ellerini yanağımda hissettiğimde gözlerimi kapattım,fısıldadığında alkol kokusunu almam zor olmamıştı.
"Çok güzelsin." Gülümseyerek dudağımı ısırdım.Ellerimi boynuma doladığımda aramızdaki mesafe azalmıştı. "Seni öpmek istiyorum Millie." Ses tonundan aşırı derecede etkileniyordum ama belli etmemeliydim bende fısıldayarak yanıt verdim. "Öp o zaman."
Gözlerimi araladığımda Finn'in dudakları ile kendi dudaklarımı birleştirdim.Ellerim saçlarına kaydığında oynamaya başladım o ise sıkıca belimden tutuyordu,kendimi geri çektiğimde nefes nefeseydim.
Üstündeki kapşon ve tshirti çıkarttığında çıplaktı daha önce gördüğümden tepki vermedim.Beni yatağa yatırarak üstüme çıktığında boynuma öpücükler konduruyordu hoşuma gidiyordu ki inlemeye başladım.Kendini geri çektiğinde sert bir şekilde öpüşmeye başladık.Dudaklarımı dudaklarından ayırarak bana baktı.
"Neden durdun?" Üstümden kalkarak yatağın ucuna oturdu. "Sarhoşken seninle birlikte olmamı bekleme benden.Sabah bunların hiçbirini hatırlamayacaksın bile."
Gözlerimi devirdim evet aşırı sarhoştum gözlerim bile yarım yamalak görüyordu.Elimle başımı tutarak ayağa kalktım."Seninle ayık iken birlikte olmayı çok isterdim Millie." ellerimle onu çekerek yataktan kalkmasını sağladım ve ikimizde ayakta aynı hizzadaydık.
"Giydir beni." Finn aşırı derecede etkili olan sırıtışını yaptığında pijamamın üst kısmını eline alarak yukarıdan bana giydirdi,bu sefer eline alt kısmı aldığında ayağımı uzattım ve eğilerek giydirmeye başladı.Aslında kendim giyebilirdim ama onun giydirmesi ve benimle ilgilenmesi hoşuma gidiyordu,yatağa girerek ona döndüm ve elimi uzattım. "Sende gel." Üstünün hala çıplak olduğunu farkettiğimde işime gelmişti.
Sesini çıkartmadan yanıma girdi ve üstümüzü kapattı.