Elleriyle yanaklarımı sıkıca tutarken benim ellerim sudan ıslanmasına rağmen şekli bozulmayan kıvırcık saçlarına kaydı,öpüşmeye devam ederken Finn hızlıca kendini geri çekti ve sağ eliyle yanağımı tuttu.
"Benimle birlikte olmak istiyor musun Millie?" dudaklarımı ıslattım başımı salladım.Finn beni kucağına alarak merdivenlerden üst kata çıkarttı ve odası olduğunu düşündüğüm yere getirdi.Dağılmış yatağa oturdum Finn'de yanıma oturduğunda birbirimize baktık.
"Bakire misin Millie?" Beklenmedik sorusuyla öksürmeye başladım. "Ihm,evet." Finn sağ eliyle saçlarıyla bir süre oynadıktan sonra derin nefes verdi ve ellerimi tutarak ona dönmemi sağladı.
"Bak Millie" dudaklarını yaladıktan sonra devam etti.
"Sana değer verdiğimi biliyorsun" başımı salladım konuyu nereye getireceğini merak ediyordum.
"Maddie ile aslında sadece seni kıskandırmak için yakınlaştım."
"Yani eğer kıskanırsan beni sevip sevmeyeceğini anlamış olacaktım." Kaşlarımı çattım.
"Sırf bunun için bir kızı kullandın yani?" Sesimin yükseldiğini farkettiğimde Finn gözlerini bana kitledi ve bir şey demedi.
"Onu kullanmaya hakkın yoktu Finn ne olursa olsun" başını salladı. "Biliyorum,özür dilerim."
Bir süre sessizlik olduğunda Finn söze girdi. "Parti gecesi seni evine bıraktım,,," sonunda o akşam neler olduğunu öğreneceğim için merakla devamını bekledim.
"Üstünü değiştirdim ve," utanmaya başlamıştım nedense.Alt katta neden gözlerini kaçırdığı şimdi belli olmuştu. "Sen benimle birlikte olmak istediğini söyledin." Gözlerimi büyülterek Finn'e baktım,o an yerin dibine girmek için dua ettim.
"Bende sarhoş olduğun için böyle bir şeye izin vermedim tabikide." Başımı sallamakla yetindim ne diyebilirdim ki? Zaten yeterince utanıyordum.
"Ama şimdi sarhoş değilsin Millie ve sana soruyorum."
"Benimle olmaktan mutlu musun?"
Başımı salladım ellerimi yanağına koydum. "Tabikide mutluyum Finn"
Finn'in gözleri dolmuştu ve istemsizce kaşlarımı çattım. "Sen fazla masumsun Millie,sana dokunmaya kıyamıyorum."Sinirlerim bozulduğundan gülmeye başladım. "Tanrı aşkına ben mi masumum Finn?" Elimle kendimi işaret ettim ve ayağa kalktım.
"Sinirlendiğimde neler yapabildiğimi gördün Finn?" O da ayağa kalktığında aynı hizzadaydık iki elinide tuttum."Kimse masum değildir,Finn" gözyaşlarım yanağımdan süzüldüğünde Finn iki elinide yanağıma koyarak sildi. "Seni çok seviyorum" başımı salladım. "Bende seni."
Dudaklarıma yapıştığında sert bir şekilde öpüşmeye başladık.Beni yatağa yatırdığında ağırlık vermeden üstüme çıktı ve üzerimdeki sweati çıkarttı.Boynuma öpücükler kondurduğunda ellerim saçlarına gitti ve bir süre öpüştükten sonra kendini geri çektiğinde bu sefer ben onun üstünü çıkarttığımda sadece eşofman ileydi ve aşırı etkileyici duruyordu.
Dudaklarıma tekrar yapıştıktan sonra aşağıya inerek boynumu öpmeye başladığında inlemeye başladım,onu daha çok gaza getirmiş olacaktım ki göğsümü öpmeye başladı südyenim hala üzerimdeydi.Finn tekrar dudaklarını dudaklarımla birleştirdiğinde nefes nefeseydik.
Hızlı bir şekilde bu sefer ben onun üstüne çıktığımda bir süre bakıştık,
onu izlemeyi seviyordum çünkü beni rahatlatabilecek türden bir yüzü vardı.Eliyle yanağımı tuttuğunda tam onu öpecektim ki hıçkırdım.Finn kahkaha attığında bende güldüm ve yanına yattım.Finn bana döndüğünde vücudumu ona çevirerek göz göze gelmeyi sağladım.
Sağ eliyle yanağımı okşadığında gözlerimi yumdum,dudağıma yapışan dudaklarıyla gözlerimi açtım.
Geri çekildiğinde bir süre dağılmış olan kıvırcık saçlarını kaşıdı ve bana baktı.