e i g h t e e n

781 102 96
                                    

Öğretmenden izin alarak sınıftan çıktım ve tuvalete doğru yürüdüm.
Kapıyı açtığımda yerde ağlayan bir kız görmeyi beklemiyordum tabikide,
elleriyle yüzünü kapattığından kim olduğunu anlayamamıştım.Bir adım daha atmamla kız ellerini yüzünden çekti.

Maddie olduğunu farkettiğimde derin nefes verdim,onu sevmiyordum ama bu durumda onu yalnız bırakamazdım.Tuvaletin kapısını kapatarak bende yere oturdum ve onunla karşı karşıya geldim,buna şaşırmış olacak ki ağzını araladı. "Git buradan Millie."

Gözlerimi devirdim. "Sadece ne olduğunu anlat Maddie." Elinin tersiyle gözyaşlarını sildi,cidden çok ağlamış olmalıydı çünkü yüzü fazlasıyla kızarmıştı. "Sana neden güveneyim?" Ellerimi göğüs hizzamda birleştirdim. "Bak Maddie.Seni sevmiyorum evet ama bu gidip başkalarına senin özelini anlatacağım anlamına gelmiyor" sesim biraz yükseldiğinde irkildi.

"Tamam anlatacağım." Cebinden çıkardığı peçete ile gözlerini sildi ve tekrar bana döndü. "Finn ve ben,,," Finn'in adını duyduğumda ağzımı araladım,en son onunla geçen hafta görüşmüştük ve göz göze geldiğimizde gözlerini kaçırıyordu.
Maddie'nin devam etmesini bekledim.

"Kavga ettik,,,, ama çok büyük bir kavga"

"Neden?" Refleks olarak sorduğumda Maddie bana baktı.Ona yardımcı olabilmem için kavganın nedenini öğrenmem gerekmez miydi?

"Artık beni sevmediğini söyledi." Artık kelimesi kulağımda yankılanırken Maddie devam etti,ne yani önceden seviyor muydu? Zaten biliyordum fakat bunu tekrardan duymak canımı biraz daha yakmıştı. "Ve beni ittirdi"
Gözlerimi refleks olarak büyülttüm,
Maddie giydiği kısa kollu tshirtin sağ kolunu sıyıyarak bana gösterdi.

Kolu morarmıştı,kaşlarım çatıldığında elimi moraran kısma koydum.Maddie inlediğinde hızlıca elimi çektim,ne yani bunu Finn mi yapmıştı?

"Bu nasıl oldu?" Sorumla bana tekrar baktığında dudağımı ıslattım. "Tartışıyorduk,fazla sinirlenmişti-" sözünü hıçkırarak kesti devamını getirmesini bekledim. "Beni ittirdi ve bende yere düştüm"

"Ne zaman oldu bu olay?"

"Dün gece" demesiyle düşünmeye başladım,dün gece beraberler miydi yani? Bu gereksiz detayı es geçerek elimi Maddie'nin omzuna koydum. "Üzülme Maddie,ben Finn ile konuşacağım.Eminim o da hatasını anlayacaktır." Ayağa kalktım gidiyordum ki Maddie seslendi.

"Hoşuna gidiyor değil mi?"

Hızlıca arkamı döndüm ve refleks olarak "Ne?" diye sordum.Maddie ayağa kalktığında aynı hizzada karşı karşıyaydık. "Finn ile aramın böyle olmasına sevindin değil mi?" Kaşlarımı çattım. "Maddie öyle bir şey yo-" eliyle beni durdurduğuna gözlerimi kızaran gözleriyle buluşturdum.

"Tanrı aşkına Millie,Finn'e karşı bir şeyler hissettiğini biliyorum."
Gözlerimi devirdim. "Yok öyle bir şey Maddie." Sırıttığında ona acıma isteğim ortadan kalkmıştı. "Ona olan bakışlarını gördüm Millie,lütfen birbirimizi kandırmayalım."

Bir şey demedim,belkide haklıydı.
Ondan hoşlandığımı çok mu belli ediyordum? Maddie kollarını göğüs hizzasında birleştirdi."Aramız kötü olduğuna göre artık Finn senin,merak etme."

Kaşlarımı çattım,böyle bir durumda asla sevinemezdim karakterim böyle bir şeye karşıydı.Her ne olursa olsun Maddie bir kız ve Finn'in ona zarar vermeye hakkı yoktu,derin nefes vererek Maddie'ye bir adım attım.

"Bak Maddie,beni ne sanıyorsun bilmiyorum ama asla böyle şeyler düşünmediğimi bilmeni isterim." Bir şey demediğinde tekrar söze girdim.
"Ayrıca zil çalınca Finn ile konuşacağım ve eminim o da yaptığı hatayı anlayıp senden özür dileyecektir."

different | fillieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin