Bisikletimi kilitledikten sonra okula erken geldiğimi farkederek banklardan birine oturdum.Çantamı çıkararak yanıma koydum hava soğuktu ama rüzgar esmiyordu.
Saçlarımı arkaya atarak önüme gelmemesini sağladım.Telefonumu elime alarak instagrama girdim bir süre takıldıktan sonra yanımda hareketlilik olunca başımı oraya çevirdim.Asher olduğunu görünce karşılıklı gülümsedik. "Günaydın Mills."
"Günaydın Asher" tanışalı neredeyse iki hafta oluyordu ve bu süreçte çok yakın arkadaş olmuştuk bu duruma tabikide Noah Ve Sadie'de dahildi.
Asher gerçekten iyi birisiydi,kafamı tekrar çevirdiğimde Asher'in suratını ilk defa bu şekilde düşük görüyordum"Asher?" Başını bana çevirdi kaşlarını kaldırarak gülümsedi. "Efendim Mills?" gülümseyerek kaşlarımı hafif çattım. "Bir şey mi oldu?" Biraz düşündükten sonra gülümsedi. "Ah,hayır." Elimle omzuma dokundum bir şey olduğuna emindim çünkü daha önce onu hiç böyle görmemiştim. "Ihm,emin misin?" Başını olumsuz anlamda salladığında sırıttım o bir şey demeden ben söze girdim. "Anlat ne oldu?"
Derin nefes verdiğinde ağzından çıkacak kelimeleri bekledim,ellerimi göğüs hizzasında birleştirdim ve dudaklarımı yaladım."Tanrım ben galiba-" duraksayınca merakıma yenik düşüp sormaya devam ettim. "Sen galiba ne?" İçimden kötü bir şey olmaması için dua ederken o gözlerini bahçedede gezdirdi ve tekrar bana döndü.
"B-ben aşık oldum."
Sevinçten kahkaha atarak Asher'e döndüm. "Aman tanrım! Kötü bir şey oldu sandım." Karşımda daha mutlu bir Asher beklerken onu suratı düşük bir şekilde gördüm,elimi bacağına dokundurdum. "Sorun ne Asher?" Bahçede gezdirdiği yeşil gözlerini tekrar benimkilerle buluşturduğunda cevabını bekledim.
"Sorun şu ki o bir erkek."
Sert bir şekilde yutkundum ve gülen suratımı ciddileştirdim,kaşlarım istemsizce çatıldı.Böyle bir şeye karşı olduğumdan değil sadece Asher kızların kalbini çalabilecek cinsten yakışıklıydı ondan beklemiyordum.
Bana döndü ve kaşlarını çattı.
"Homofobik misin yoksa Millie?"Hızlıca başımı olumsuz anlamda salladım. "Hayır tabikide." inandırıcı
olması için ekledim. "Sadece erkeklerden hoşlandığını bilmiyordum." Başını benden çevirerek yere eğdi ve derin nefes verdi. "Bende bilmiyordum kafam çok karışık Mills." Başta sormam gereken en önemli soruyu şimdi sordum."Kimden hoşlanıyorsun?" Başını yerden ayırmadan mırıldandı.
"Jack'ten." Gözlerimi büyülttüm,
başını kaldırdı ve bana baktı tepki vermemi bekliyordu sanırım. "Jack Dylan Grazer mı?" Başını sallamakla yetindi o an aklıma gelen ilk kişi Finn
oldu.Onunla Finn sayesinde tanışmıştık,dikkat çeken çilleri ve kıvırcık saçları vardı yakışıklıydı aslında ama erkeklerden hoşlanıp hoşlanmadığı hakkında hiçbir fikrim yoktu."Tanıyor musun?" Yönelttiği sorusuyla gözlerimi gözleriyle buluşturdum. "Evet ama çok yakın değildik.Yani ben Finn Wolfhard ile çıkarken o ve Jaeden ile de baya samimi olmuştum aslında." Beklenmedik sorusuyla çatılan kaşlarımı indirdim. "Finn ile neden ayrıldın?" Omuz silktim ve özet geçerek Asher'a her şeyi anlattım.
"Ve şimdi başka birisiyle mi çıkıyor?"
Dudaklarımı büzdüm. "Bana sadece flört olduklarını söyledi ama pek inanmadım doğrusu." Sesimin tonundan hayal kırıklığım belli oluyordu,Asher kaşlarını çattı. "Ondan hoşlanmıyorsun değil mi?"
Beklenmedik sorusuyla öksürdüm."Hayır,Asher.Saçmalama" Gözlerimi bahçede gezdirirken kalabalıklaştığını farkettim,telefonumun saatine bakarak geriye doğru yaslandım henüz on beş dakika vardı.Sessizliği bozan Asher oldu. "Acaba erkeklerden hoşlanıyor mı?" Başımı tekrardan ona çevirdim meraklı bir hali vardı.