Tacize uğradığım haberleri ülkede çok ses getirmişti.Herkes benimle röportaj yapmak istiyordu ben de kim daha çok para verirse ona röportaj veriyordum.Krizi fırsata çevirmek önemliydi ne de olsa.Maskulistler ayaklanmıştı.Hatta bana destek olmak için video bile çekmişlerdi.Bir haftada bir ayda kazandığımın iki katını kazandığım için çok mutluydum.Jimin'le olan arkadaşlığımı da hiç düşünmeden bitirmiştim.Sürekli kötü bir niyeti olmadığını sadece eğlenmek istediğini söyleyip özür dilemiş ben de sıkıcı iki günün sonunda onu sıkıcı bir şekilde affetmiştim.
Şişko işten kovulmuştu.Bu haber beni öyle sevindirmiştiki sıkıcı bir şekilde gülümsemiştim.Taciz olayından sonraki sabahsa hiç beklemediğim bir şeyle karşılaşmıştım.Taehyung bana bir buket çiçek göndermişti.Çiçeğin üzerindeki aptal notta ise aynen şöyle yazıyordu:Geçmiş olsun Jungkook.Kadının yarım bıraktığı işi tamamlamak isterim.
Taehyung'la aramızdaki ilişkiyi tarif etmek zordu.Tek bildiğim geçmişte de şimdi de aptalca olduğuydu.Jimin ısrarla onun benden benimde ondan hoşlandığımı söyleyip duruyordu.Tabiki doğru değildi.Bu kadar salakça ve aptalca bir şeye yeltenecek değildim.
Taehyung'la yaptığımız tüm konuşmalar genelde tartışırken ya da kavga ederken yapılmıştı.Bu yüzden onu tanıdığımı düşünmüyordum.Geçmişte onun yüzünden aşk acısına benzer şeyler yaşamıştım belki de gerçekten aşk acısıydı.Bilmiyorum.Bu yüzden onunla tekrar iletişim kurup acı çekmeye hiç niyetim yoktu.
Tüm bu sıkıcı şeyleri düşünürken zayıf kadın adeta bir zombi gibi yavaş yavaş bana doğru geldi.Kadın her an ölecek gibi duruyordu.
"İyi günler Jungkook Bey,Patron sizi odasına çağırıyor."
"Tamam"
Acaba hangi sıkıcı iş beni bekliyordu.Patronun odasına kapıyı çalmadan girdim.Böyle şeyleri takmazdı.
"Gel otur Jungkook.Ben de seni bekliyordum"
"Evet fark ettim"
"Sana iyi haberlerim var.Hiçbir dergiye röportaj vermeyen Kim Taehyung bize röportaj vermek istediğini söyledi."
"Güzel haber.E kim gidiyor röportaja?"
"Sen Jungkook,sen gidiyorsun.Özel olarak seni istemiş"
Taehyung'un nasıl bir amacı olabilirdi?Ve bu amaç en fazla ne kadar aptalca ve sıkıcı olabilirdi?
"Üzgünüm bu ara çok yoğunum.Lütfen başka birini görevlendirin."
"Sen gitmediğin sürece röportaj vermeyeceğini söyledi.Kesin konuştu.Bu yüzden itiraz istemiyorum."
Hiçbir şey söylemeden patronun odasından çıktım.İşim ne kadar boktan ve sıkıcı olsa da yaşamak için para kazanmam gerekiyordu bu yüzden bu aptal işten kovulmamam lazımdı.
Kim Taehyung'la o aptal röportajı yapacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
madman | taekook
FanfictionSen tüm o aptal, sıkıcı ve gereksiz insanların içinde resmen parlıyordun çünkü sen hepsinden daha aptal daha sıkıcı ve daha gereksizdin.Ben de bu yüzden sana aşık oldum.