6

2.3K 171 29
                                    

                            10 YIL ÖNCE

Üniversiteye başladığımdan beri zaten boktan olan hayatım daha da boka sarmıştı.Tüm o aptal hocalar ve öğrenciler beni deli ediyordu.Ev arkadaşıma (Jimin) ise yalnızca konuşmadığı zamanlar katlanabiliyordum ama takdir edersiniz ki bu zamanlar iki elin parmaklarını geçmeyecek kadar azdı.Ev arkadaşımla tanıştığım o lanet gün hala ilk günkü gibi aklımdadır.

Busan'dan Seul'e üniversite için gidecek aptal bir üniveriste öğrencisiydim ve Busan otogarında ailemle birlikte lanet olasıca otobüsümü bekliyordum.Ailede benim dışımda herkes ağlıyordu.Sinirlerim bozulmuştu.Otobüs de bir türlü gelmiyordu.Biran önce binip de gitsem diye düşünüyordum ki az ilerde benim yaşlarımda bir oğlanın kendini yerden yere atarak ağladığını gördüm.Yüzümü buruşturarak önüme döndüm.Bu dehşet verici manzaraya daha fazla bakamazdım.

Ama annem çok üzülmüş olacak ki hemen çocuğun yanına gidip onu teselli etmeye başladı ve sonra diğer aile üyelerim de ona katıldılar.Çocuk hala hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.Derken korktuğum başıma geldi ve babam beni yanlarına çağırdı.Aptalca geçen tanışma faslının ardından babalarımız iki dakikada ev arkadaşı olmamıza karar vermişlerdi.

Otobüs geldiğinde kimseyle sarılmamak için koşarak otobüse koştum ama annem beni fark etmişti.Böylece otobüs kalkana kadar dünyadaki en aptalca şeylerden biri olan vedalaşma merasimini gerçekleştirmeye mecbur bırakıldım.

Daha kötüsü Jimin yanıma oturmuştu.Yanımdaki dayıyla koltuk numaralarını değiştirmişlerdi.Dayı Jimin'i kız sanmış olacak ki belkide gay di bilmiyorum "Tamam çukulatam yeter ki sen iste" demişti.Jimin yol boyunca ağlamış, ağlamadığı zamanlarda da konuşmuştu.Bana ailesini ve arkadaşlarını anlatmıştı.Tanrı aşkına sormamıştım ki.

Seul'de indiğimizde Dayı Jimin'e numarasını bırakmış "Güzel kadın ağlamayı bırakın artık" demiş giderken de göz kırpmayı ihmal etmemişti.Ama bu Jimin'in daha çok ağlamasına sebep olmuştu.Kalacağımız yere gidene kadar dayının onu tecavüz edeceğini falan düşünüp ağlamıştı.

İşte Jimin'le böyle boktan bir tanışma hikayemiz vardı.Yinede her şeye rağmen onu sevdiğimi söyleyebilirdim eğer başka biri olmuş olsaydı.

madman | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin