31

1.1K 107 54
                                    

                         10 YIL ÖNCE

Güzel bir banyonun ardından saçlarımı kurutmadan yatağıma uzanmıştım.Artık çöp kokmadığıma emin olmak için vücudumun farklı yerlerini koklamaya başladım.Kokmuyordum şükürler olsun ki artık çöp kokmuyordum.

Sevinçle dans edeceğim sırada çalan zil sesiyle birlikte sexi bir Hint dansı yaparak kapıya gittim.Mercekten baktığımda gelen kişinin Taehyung olduğunu gördüm,kafası sola yatık bir şekilde kapıyı açmamı bekliyordu.

Kapıyı açtığım anda kafası hala sola yatıkken içeri girdi.Ona neden geldiğini soracağım sırada gülümseyerek başını normal konuma getirdi ve işte o an dehşete kapıldığım andı.Taehyung'un burnunda o koca halkadan vardı.

İşaret parmağım kendiliğinden lanet halkaya doğru kalkarken kekeleyerek konuştum:

"Se-se-n neden?"

Taehyung burnu ve kulağı arasındaki zinciri baş ve işaret parmağı arasına alıp konuştu:

"Tatlım beğendin mi?Bayadır bu koca halkalardan istiyordum ki şansa bak üst komşunuz işin üstadı çıktı tabi ben de ayağıma gelen fırsatı kaçırmadım.Nasıl olmuş beğendin mi?"

Taehyung zinciri sallaya sallaya üzerime doğru gelmeye başladığında Jimin'in odasına doğru koşmaya başladım.Kapıyı çalmadan açtığımda gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.Burası Jimin'in odası değildi sanki.Duvarlarda çöl ve deve resimleri birde üzerinde arapça bir şeyler yazan bir duvar halısı vardı.Korkarak geri çekileceğim sırada omuzumda bir el hissettim.Bakışlarımı elin sahibine yönelttiğimde korkudan titremeye başladım.

"Am-ma-rrrr bin el zubeyr!"

"Bir şey mi istedin Ebu Jungkook "

"Ne?Sen ne arıyorsun burada,Jimin nerde?!"

"Jimin geçen sene üst komşunuzun kardeşiyle evlenince seninle ev arkadaşı olduk ya Ebu Jungkook"

"Yalan söylüyorsun!Ne yaptın Jimin'e?Nerede tutuyorsun onu?"

"Jimin evlenip Hindistan'a gitti Ebu Jungkook.Bana inanmıyorsan git ve Taehyung'a sor."

"Sen nereden tanıyorsun benim sevgilimi?"

"Peh senin sevgilin mi? Taehyung ve Ebubekir Sıddık bir hafta sonra evlenecekler."

Bu sözler üzerine Taehyung'un yanına koştuğumda, Taehyung Ebubekir Sıddık'ın kucağından bana el salladı.
Ebubekir Sıddık Taehyung'un burnundaki zincirle oynamaktaydı.

"Sevgilime dokunma!" diyerek Ebubekir Sıddık'a saldırdığımda birden Jimin'in bana seslendiğini duydum.Jimin Hindistan'da değil miydi?

"Jungkook!Jungkook!Uyan!Kabus görüyorsun!"
      

                               •••

Ter içinde uyandığımda ilk yaptığım şey Jimin'e sarılmak olmuştu.

"Jimin tanrıya şükür burdasın evlenip Hindistan'a gitmemişsin ve burnunda o halkadan yok.Oh öyle korktum ki!Odanda Ammar bin el zubeyr kalıyordu ve..."

Jimin ona sarıldığım için şaşkınlıkla bana bakarken sevgili ev arkadaşımın burnunu bir kez daha halka var mı yok mu diye kontrol ettikten sonra aklıma gelen isimle heyecanla yerimden kalktım.

Telefonumu elime aldığım gibi Taehyung'u aradığımda hiç olmadığım kadar heyecanlıydım.

"Efendim Jungkook gecenin bu saatinde ne istiyorsun?"

"Sen Ebubekir Sıddık'ın değil benim sevgilimsin değil mi Taehyung?Ve burnunda halka yok değil mi?Hani şu zincirle kulağa doğru giden lanet halkalardan!"

"Jungkook sakin ol iyi misin?"

"Taehyung sevgilim ol."

"Ne?"

"Duydun işte,sevgilim ol Taehyung.Sana aşığım."

"Jungkook şaka yapmıyorsun değil mi?"

"Hayır yapmıyorum.Seni Ebubekir Sıddık'ın kucağında gördüğüm o an deliye döndüm Taehyung.Çünkü sen benim Taehyung'umsun.Hatta burnunda halka bile olsa seni sevmeye devam ederim ben o derece ve...."

"Tamam Jungkook."

"Neye tamam?"

"Sevgilin olmayı kabul ediyorum çünkü ben de seni seviyorum."

"Şuan mutluluktan ağlayabilirim Taehyung,normal insanları anlayabiliyorum şimdi."

"Oh peki uyuyacağım ben, yarın konuşuruz sevgilim."

"Ne?Ha?Evet?İyi geceler Taehyung!Dur kapatma uyumadan önce son bir şey yapar mısın?"

"Ne?Çabuk söyle!"

"Burnunda halka var mı diye bir baksan."

"İyi geceler Jungkook!"

Taehyung telefonu suratıma kapattığında sevinçle Jimin'e birkez daha sarıldım.Halka lanetli değil de uğurlu gelmişti.Siktiğimin halkası.

madman | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin