2

3.6K 257 32
                                    

                         

Jimin'in röportajdan gelmesini bekliyordum.Kötü bir şeyler olacağına emin olduğum için destek olurum falan diye düşünmüştüm.Çok iyi bir insandım.Öyleydim.Evet kesinlikle öyleydim.

Jimin beş karış suratıyla ofise geldiğinde hiç şaşırmadım.

"Beni hatırlamadı Jungkook"

"Söylemiştim ben"

Jimin gözlerini öfkeyle bana çevirdi.

"Söylemiştim"

"Her neyse artık umrumda değil."

İnanmaz gözlerle ona baktım.

"Gerçekten Jungkook.Onu ilk gördüğümde heyecanlandım.Elim ayağıma dolaştı.Ama sonra çalışanlarına nasıl davrandığını gördüm.Küstah ve şımarık tavırları midemi bulandırdı.O an yanlış kişiye aşık olduğumu anladım.Keşke ilk ayrıldığımız zaman seni dinleyip onu unutmak için elimden geleni yapsaydım."

Hep haklıydım.Bu da benim kusurlarımdan biriydi işte.

"Neyse Jimin olan oldu.Artık önüne bak"

Jimin'in ağlamıyor oluşu beni şaşırtmıştı.Çünkü Yoongi'den bahsederken genelde ağlardı.Belkide gerçekten ona olan hislerini bitirmişti.Bunu çok isterdim.Beni bu sıkıcı aşk hikayesini daha fazla dinlemek zorunda bırakmaması için tanrıya dua ettim.

"Bu arada Jungkook,şirketten çıkarken Taehyung'u gördüm.Yoongi'nin aksine beni hemen tanıdı.Aslında Yoongi'yi ziyaret için gelmiş ama beni yıllar sonra görmüşken bırakmak istemediğini söyledi.Bir yerde oturup kahve içtik"

Taehyung adını duymamla birlikte  sıkıcı bir his ruhumu sardı.Ama belli etmedim.Edemezdim.Taehyung Yoongi'nin en yakın arkadaşıydı ve o iki aptal sevgiliyken bizde mecburiyetten takılmak zorunda kalırdık.Aramızda tuhaf şeyler de olmuştu ama bunları Jimin'e hiç anlatmamıştım.Sıkıcı şeylerdi sonuçta.Şimdilerde o da baba yadigarı şirketini yöneten bir işadamıydı.

"Bundan banane Jimin.O herifle ilgili hiçbir şeyi merak etmiyorum"

"Bana pek öyle gelmedi ama.Bana seni sordu Jungkook.Aynen şöyle dedi:Senin kafadan çatlak bir arkadaşın vardı.O şimdi ne yapıyor?Bende aynı dergide çalıştığımızı söyledim."

"Eski sevgilinin en yakın arkadaşıyla olan muhabbetini anlatman bittiyse gidiyorum ben"

"Yoongi'yi takmamam gerektiğini söyledi.İstersem bana cemiyetten birilerini ayarlayabilirmiş.Ne kadar düşünceli bir insan öyle değil mi?"

Jimin beni dinlemiyor nefes almadan konuşmasına devam ediyordu.Zaten o biri onu susturana dek konuşan tiplerdendi.Birkeresinde çok konuştuğu için Yoongi'nin ondan ayrılmış olabileceğini söylediğim için benimle uzun bir süre konuşmamıştı.Jimin konuşmasına devam ederken odadan çıktım.Arkamdan bağırması pek umrumda değildi sadece birdaha Taehyung mevzusunu açmamasını diledim.

madman | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin