21

1.5K 134 39
                                    

10 YIL ÖNCE

Taehyung'la geçirdiğimiz dokuzuncu günün akşamıydı.Yarından sonraki gün gidecekti ve ben bunu istemediğim fark etmiştim.Nedenini ise kendime bile itiraf edemezken,öylece durup onu izliyordum bütün gün.

Taehyung'ta daha önce kimsede görmediğim ve ne olduğunu bilmediğim ve asla da o şeyin ne olduğunu bilemeyecek olduğuma emin olduğum bir şey vardı ve o şey bir şekilde ona çekilmemi sağlıyordu.Buna kuşku yoktu.

Taehyung'la geçirdiğimiz bu dokuz gün beni hiç beklemediğim bir şekilde ona bağımlı kılmıştı ve bu beni korkutuyordu.Sabah uyandığımda ilk  onu görmeye ilk kez onun sesini duymaya öylesine alışmıştım ki bu alışkanlığı yalnızca dokuz günde kazanmış olmamı bile görmezden geliyordum.

Bu hissettiğim şeyler nasıl bu kadar güçlü olup beni bu denli derinden sarsabiliyorlardı?Uzun zamandır öylesine hissizdim ki şuanki durumumu açıklayacak hiçbir kelime bulamıyordum.

Üzgün gibi ama değil,acı çekiyor gibi biraz ama çokça mutlu, buna benzer şeyler hissediyordum.Yıllardır herhangi bir canlı için tek bir duygu beslememiş olan ben sanki şimdi yıllarca içimde tuttuğum bütün duyguları tek bir kişi için besliyordum.Bu durum beni şaşırtıyor,korkutuyor,endişelendiriyordu.

Onu seviyor olma düşüncesi beni en çok korkutan şeydi aslında.Çünkü seversem büyük bir zaafım olacaktı ve ben böyle aptalca zaaflarla vakit kaybetmek istemiyordum.Hayır onu seviyor olamazdım.Bu imkansızdı değil mi?

O sadece fazla tatlı,fazla güzel,fazla çekici,fazla büyülüydü ve ben bunlara kapılmıştım işte.Taehyung tanrı gibi olmasaydı bunların hiçbiri olmayacaktı.Neden tanrı gibisin sanki Taehyung?Herkesin sana tapmasını mı istiyorsun yoksa?

Taehyung giderken ona olan hislerimi de götürmez miydi acaba?Ona olan hislerim tanımlanamayacak kadar karışık olsalar da bunu yapamaz mıydı?Peki o gittiğinde iyi olacak mıydım ben?Özlem denen şeyi hisseder miydim ki?

Ne ara bu kadar duygusal bir aptal olup çıkmıştım da böyle saçmalıyordum?Asıl soru buydu.Belki ne hissediyorsam yazmalıydım.Çünkü düşünmekten beynim çürümüştü.Sanki biri beynimi defalarca kez sikip atmıştı.Bu yüzden eşek gibi oturdum ve yazmaya başladım.

"Kokunu seviyorum,gömleğini,ellerini,dudaklarını,gözlerini,saçlarını,giydiğin dede pantolonlarını,kare gülüşünü seviyorum.
Beni büyülediğinden sesini seviyorum.Çift göz kapağını seviyorum.Ama seni sevmiyorum işte amk."




madman | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin