10 YIL ÖNCE
Taehyung'la çıkmaya başlayalı otuz gün olmuştu.Şaşkındım.Koskoca bir ayı kavgasız gürültüsüz atlatmıştık.
Hatta birbirimize sevgi sözcükleri ile hitap ediyor,her fırsatta aşk yapıyorduk.Bu gerçekten de şaşırtıcıydı.Taehyung otuzuncu günümüzde beni arkadaşlarıyla tanıştırmak istemişti.Bu yüzden şimdi zengin züppelerle dolu bir masada oturuyordum,ve Taehyung arkadaşlarıyla tanışmamı bekliyordu.
Bunu bakışlarından anlamıştım."Şekerim Jungkook çok utangaç galiba.Geldiğinden beri hiç konuşmu.."
"Zooooooooortttt"
Osuruk sesim yankılandığında bütün gözler bana çevrildi.Sanki kendileri hiç osurmuyordu aq.
"Ne bakıyonuz aq?Hiç osuran insan görmediniz mi?"
Az önce konuşan kız bana iğrenerek baktı ve burnunu kapatarak konuştu:
"Taehyung şekerim sözümü geri alıyorum.Bunda utanma falan yok."
Taehyung kıpkırmızı olmuş bir suratla konuşmaya başlamadan önce masanın altından bacağımı çimdikledi.
"Kusura bakmayın midesi biraz rahatsız da!"
"Yo.."
Konuşacağım sırada Taehyung eliyle ağzımı kapattı ve züppelere yapmacık bir şekilde gülümsedi.Bile isteye ortamı mahvetmek için osurmuştum,bunu Taehyung'un da bildiğinden adım gibi emindim.
Taehyung'un yanındaki sarı saçlı kız başını erkek arkadaşının omzuna koyarak bana küçümseyici bakışlar attıktan sonra Taehyung'a bir soru yöneltti.
"Taehyung tatlım Jungkook'la sevgili olmak zor değil mi?Anladığım kadarıyla iletişim problemi yaşıyor.Ona dokunmandan falan da rahatsız oluyordur şimdi."
Masadaki herkes gülmeye başladığında Taehyung biraz sonra yapacağım şeyden habersiz utanarak önüne baktı.
Herkes gülmeye devam ederken, Taehyung'u ensesinden tuttuğum gibi öptüm.Adeta hayvani bir güçle öptüğüm çocuğun,kollarımda eriyip gidişine şahit olurken masadakilerden şaşkınlık nidaları yükseliyordu.
Öpüşmemiz bittiğinde ilk sarı saçlı kızla göz göze geldim.
"Hayatım kanıtlamanıza gerek yoktu,ben şaka yapmıştım hahaha."
Boş gözlerle sarı saçlıya baktım.Ardından da Taehyung'a.
"Şakanı sikeyim senin.Bir şey kanıtlamak için öpmedim zaten sadece bu tatlılığa karşı koyamıyorum."
Taehyung gülümseyerek yanağımı öptüğünde kendimi Taehyung'u iyi hissettirdiğim için mutlu hissediyordum.
Tam bir kahramandım tanrım.Kendime bayılıyordum.Masanın en ucunda oturan alçak adam Bokum ilk kez bakış açıma girdiğinde şaşkınlıkla ağzımı açtım.Açtım,açtım ve açtım.En sonunda da Bokum'a doğru kükredim.
Bokum kötücül bakışlarını bana dikti.
"Taehyung Jungkook'a güveniyor musun?Bana pek güvenilir gelmedi.Ya seni aldatırsa?"
Taehyung elimi tutup konuştu.
"Jungkook insanlarla konuşmuyor yani size nasıl anlatsam onun iletişim anlayışı sizinkinden çok farklı hatta onun bir iletişim anlayışı yok.Aklından beni aldatmak gibi bir düşünce geçmez,geçse bile bunu faaliyete geçiremez.Duyguları da yok gibi bir şey zaten.Ben de çok anlamıyorum ama çok da şey etmiyorum yani.Cinsel ve duygusal anlamda bir şeyler hissettiği ilk kişi benim"
Başımla onu onayladım.
"Bu doğru.Cinsel ve duygusal anlamda bir şeyler hissettiğim ilk kişi o."
Taehyung sözlerim üzerine bana aşkla baktığında dayanamayarak onu birkez daha öptüm.Jimin'i artık anlıyordum,hep Yoongi'yi yemek istediğini söylerdi.Artık bende Taehyung'u yemek istiyordum.Ve yiyecektim.
Züppe toplantısı bitip de herkes dağılmaya başladığında Bokum hala bana çok kötü bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
madman | taekook
FanfictionSen tüm o aptal, sıkıcı ve gereksiz insanların içinde resmen parlıyordun çünkü sen hepsinden daha aptal daha sıkıcı ve daha gereksizdin.Ben de bu yüzden sana aşık oldum.