10 YIL ÖNCE
Aptal insanlarla dolu bu aptal partide elli ikinci dakikamı da geride bıraktığımda bana tuhaf tuhaf bakan insanları yeni fark ediyordum.Ortama ilk girdiğimiz anda gözüme kırmızı rahat bir koltuk kestirmiş ve Jimin sevgilisinin yanına defolup gidince ben de koşar adımlarla gidip koltuğa boylu boyunca yatmıştım ve elli iki dakikadır da telefonum elimde yattığım yerden oyun oynuyordum.
Elli üçüncü dakikada ise buradan defolup gitmek istediğimi fark ederek yerimden kalkmıştım.Jimin az ötede sevgilisiyle fingirdeşiyordu.Beni görmemesini diledim ama beni görür görmez el salladı.
"Hey Jungkook!!"
Duymuyormuş gibi yaptım onun üşengeç biri olmadığını unutmuştum.Jimin yanıma kadar gelip beni kolumdan tuttuğu gibi sevgilisinin yanına götürdüğünde bu ortamda bulunduğuma inanmak istemiyordum.
"Yoongi,bu ev arkadaşım ve tabiki en yakın arkadaşım Jungkook."
"Jimin senden çok bahsetti.Memnun oldum Jungkook."
"Ben de ben de...Jimin hadi gidelim artık."
Jimin bana kaş göz işareti yapmaya başladığında Yoongi bunu fark ederek hemen söz aldı.O da Jimin gibiydi.Sosyal,aptal ve sıkıcı.Bunu hissediyordum.
"Hey Jungkook ne bu acele ben de seni en yakın arkadaşımla tanıştırmak isterim.Az ilerde dans ediyor olacaktı.Bir dakika bekleyin beni burada hemen dönerim."
"Hiç gerek yo.."
Jimin koluma bir tane geçirdiğinde cümlemi yarıda kesmek zorunda kaldım.Yoongi gülümseyerek yanımızdan ayrıldı.
"Jungkook beni rezil etme sevgilime"
"Nedenmiş?"
"Çünkü rezil olmak istemiyorum.Lütfen benim yiğit kaslı sexi Jungkook'çuğum.."
Etrafıma bakındım.Bu tarz laflar eden biriyle görülmek istemezdim.
"Bir şartım var.Eve gidince bana partide ne halt yediğini anlatmayacaksın.Ve bana birdaha az önceki gibi şeyler söyleme.Dayanamıyorum"
"Hıhh pekala.Ben de Jim ve İn'e anlatırım."
"Zavallı balıklar."
Jimin tam bana vurmaya hazırlanıyordu ki gözleri arkamda bir noktaya takıldı ve yapmacık bir şekilde gülümseyerek bana vurmak için kaldırdığı minik ellerini indirdi.Yoongi gelmiş olacaktı.Herzamanki kayıtsızlığımla Yoongi ve en yakın arkadaşını görmek için arkamı döndüğümde gördüğüm manzara karşısında şok olmadan edemedim.
Yoongi'nin yanında duran şey insan falan olamazdı.Yok inanmazdım ben buna.Tanrı artık yeryüzünde mesaiye çıkıyor olmalıydı.
"Jungkook bu en yakın arkadaşım Taehyung."
Yoongi'nin sesiyle irkildim.
"Taehyung bu en yakın arkadaşım Jungkook"
Jimin'in sesiyle irkildim.
"Merhaba Jungkook.Memnun oldum"
Taehyung'un sesiyle öldüm.
Kesinlikle ölmüştüm.Buna emindim.Bu ses de neyin nesiydi böyle.Bir ses nasıl bu kadar derin olabilirdi?Taehyung'la el sıkışırken bunları düşünüyordum.
Jimin'in minik parmaklarıyla kolumu sıktığını fark ettiğimde bir şey söylemem gerektiğini hatırladım.
"Ben de memnun oldum Taehyung"
Taehyung gülümsedi.
Aşkı sıkıcı bulmasam şu dakika ona aşık olabilirdim ama ben aşkı sıkıcı buluyordum ve en önemlisi aptal ve sıkıcı şeyler bana göre değildi.
Taehyung partide şu şekilde görünüyor
Yoongi de böyle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
madman | taekook
FanficSen tüm o aptal, sıkıcı ve gereksiz insanların içinde resmen parlıyordun çünkü sen hepsinden daha aptal daha sıkıcı ve daha gereksizdin.Ben de bu yüzden sana aşık oldum.