28

1.2K 108 87
                                    

10 YIL ÖNCE

Jimin'in flörtü Ammar bizi bir saat bekletmiş sonra arabamsı bir şeyle tam önümüzde durmuştu.Arabamsı diyorum çünkü bu aracın normal bir arabanın sahip olduğu şeylerin yüzde seksenine bile sahip olduğundan şüpheliydim.

Arabanın bagaj kapağı yoktu ve bagajda bir Arizona kertenkelesi oturuyordu.Bana göz kırptığında ürpererek önüme döndüm.

"Ammar yenge hangisi?"

Arizona kertenkelesi sorusunu sorar sormaz Ammar Jimin'i belinden tutup kendine çekti.

"İşte bu dünya güzeli benim helalim Ebu el Affan."

Arizona kertenkelesi hafif bir ıslık çaldı Jimin şok olmuş gibiydi yinede konuşmayı başardı:

"Ammar fotoğrafta çok farklıydın."

"Çünkü o ben değildim dünya güzelim,bana fotoğraf at dedin ben de attım.Sen bana kendi fotoğrafını at demedin ki"

Arizona kertenkelesi yine bir ıslık çaldı ardından konuştu:

"Zehir kafa Ammar bin el zubeyr!"

Jimin hala yerinden kıpırdamazken Ammar onu kucağına alıp ön koltuğa oturtmuştu ben de çaresiz arka koltuğa yöneldim.Kapıyı açmaya yeltendiğimde kapı elimde kalmıştı.

"Ammar bin el zubeyr kapı koptu aq."

Ona seslenmemle birlikte Ammar elini kalbine götürüp birkaç kere patpatlamıştı:

"Sana feda olsun baldız."

Ben de bu yüzden kapıyı uzaklara fırlatmış ve yere düşüp parçalanışını izlemiştim.

"Fırlatmasan iyiydi baldız takardık yeniden."

"Kesinlikle takardınız kapıyı takmaya çalışırken arabanın başka bir yeri elinizde kalmazdı yani.Buna ihtimal bile vermiyorum.Neyse böyle iyi oldu acil bir durum olursa arabadan atlarım."

Konuşa konuşa arabaya bindiğimde arka koltukta ki başka bir kertenkele bana selam verdi:

"Selam dünya güzelim ben Ebubekir Sıddık."

Cevap vermeden önüme döndüğümde Jimin'in hala hareketsiz bir şekilde oturduğunu gördüm.Ona kelimenin tam anlamıyla acıyordum.Aylar sonra bir flört yapmıştı ve sonuç buydu.

Jimin'in ne kadar ezik olduğunu düşünmem bitmemişken kendi ezikliğimide en derinlerimde hissetmeme neden olan o olay gerçekleşti : Taehyung ve Yoongi üstü açık son model arabalarıyla yanımızdan geçtiler.Yanlarında birkaç tane zengin züppe daha vardı.

Yanımızdan geçerken attıkları kahkahalar sinir katsayımı yukarılara çıkarmıştı.Şu kekoların arabasıyla eve gideceğime sürüne sürüne gitsem yemin ederim daha az utanır daha az acı çekerdim.

Ammar sonunda arabayı çalıştırdığında Ebubekir Sıddık'ın bakışları yüzünden hayata küssemde güçlü olmam gerektiğini biliyordum.

"Dünya güzelim nereye bırakalım sizi?"

Jimin konuşacağı sırada hemen lafı ağzından aldım.

"Şöyle ki Ammar şurdan sağa dön  hah aynen şehir çöplüğünü biliyorsun değil mi oranın arkasına bırak bizi."

"Tamamdır yenge."

"Siz nereliydiniz  bu arada?"

"Suudi Arabistan."

"Anladım anladım çok güzel çöl falan"

"Ah ah burnumda tütüyor."

Can sıkıcı muhabbet sonlanıp da araba şehir çöplüğünün arkasında durduğunda hızlı bir şekilde olmayan kapıdan çıkıp Jimin'i de kolundan çekerek arabadan çıkardım.Çocuk hala şoktaydı.

"E yenge ev nerede sizin?"

İşaret parmağımla karşıdaki çöplüğü gösterdim.

"Ev ne aq daha önce hiç duymadım.İşte burası bizim çöplüğümüz.Oh mis mis.Yeni çöpler geldi anlaşılan Jimin."

"Ne yani gerçekten burda mı yaşıyorsunuz?"

"Yalan söylecek halimiz yok ya kardeş"

Kertenkeleler tereddütle birbirlerine baktıktan sonra bir işleri olduğunu söyleyip sıvıştılar.

Ben sevinçle eve doğru yürürken arkamdan ağlayarak gelen bir Jimin vardı.




madman | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin