41

944 75 19
                                    


Neredeyse mükemmel olduğunu düşündüğüm bir pazar günüydü,neredeyse diyorum çünkü yan odada Hintli kız ve Jimin her pazar olduğu gibi Hint dansı çalışıyorlardı.Her ne kadar dansı görmesem de müziği duyuyordum ve bu beni tedirgin etmeye yetiyordu.

Günün birinde bu korkunç dansı sevmeye başlarsam diye çok korkuyordum.Jimin ve Hintli kız bilinçaltımı yıkayıp bu dansı sevmeme neden olabilirlerdi ve ben de onlarla birlikte dans etmeye başlayıp bunun aslında tutkum olduğunu fark edebilirdim ve sonunda tek hayalimin boktan bir Hint dansçısı olmak olduğuna karar verip dünyaca ünlü bir Hint dansçısı olabilirdim.Bu korkunçtu.

Bunun önüne geçmek için aileme ve beni tanıyan herkese bu durumdan bahsetmeye karar verdim.Hayatımda topu topu beş on kere mesaj atmıştım ama şimdi büyük bir görev beni bekliyordu : toplu mesaj atacaktım.

Mesaj

Merhabalar aq ben Jeon Jungkook.Bu mesajı sizlere gönderme sebebim beni tedirgin eden boktan bir şeyin gerçekleşme ihtimali.Eğer olurda birgün Jimin ve Hintli kız beynimi yıkayıp benim de onlar gibi Hint dansını sevmememi sağlarlarsa ve Hint dansı benim en büyük tutkum olur ve ben dünyaca ünlü bir Hint dansçısı olursam ben daha fazla ünlenmeden yapmanızı istediğim bir şey var : Beni öldürün.

Mesajı gönderdikten sonra tam rahat bir nefes alacaktım ki aklıma gelen bazı korkunç şeyler yüzünden bir toplu mesaj daha göndermeye karar verdim.


Mesaj

Yeniden merhabalar aq hepinizin amına koyim.Sizden bir isteğim daha olacak.Eğer olurda ben öldüğüm sırada Hintli kız yanımda olursa ve ağlayarak bana "oppa" diye seslenirse ve ben de ölmek üzere olduğum için "ben senin oppan değilim" diyemezsem lütfen benim yerime bunu deyin.Son olarak da Hintli annenin burnuma halka takmasını engelleyin ve beni mezara atmadan önce burnumda halka var mı yok mu diye kontrol edin.
Bir şey daha : Kefenim leopar desenli olmasın.

Hint dansçısı olmaktan korunmanın ilk adımını gerçekleştirmenin rahatlığıyla
gülümseyeceğim sırada telefonuma gelen bildirim sesiyle irkildim.

Taehyung (Burnunda halka yok kontrol edildi)

Merhaba iyi günler dünyaca ünlü Hint dansçısı Jeon Jungkook'la mı görüşüyorum?


Avazım çıktığı kadar bağırırken bunun sadede bir kabus olmasını diledim.

madman | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin