Anlatılan aslında senin hikayendir ''

78 15 4
                                    


25.03.2018  ''      

10.04.2018    

Ruhumun acısı dinmiyor..''  

Aslında ruhum var mı onuda bilmiyorum .

Her şey aniden oldu '' hazır değildim hiçbir şeye .''

4 duvar arasındayım  ,  bir sağa bir sola dönüyorum   , uyku tutmuyor.

Hala rüyada mıyım acaba ? 

Rüya da olsam bu kadar uzun sürmezdi .

Her şey ona güvenmekle birlikte başlamıştı '  inan ne yapacağımı  bilmiyorum sadece tedirginim , huysuzum .

Sağ tarafımda bir tablo asılı : 

Bir insan kalabalığı daire şeklinde yan yana gelmişler ortada biri  var bir şeyler anlatmaya çalışıyor  o kişi  silik bir şekilde çizilmiş. Anlamadığım tek şey  o bir şeyler anlatmaya çalışırken çevresindeki insanlar kulaklarını kapatıp çömelmiş .  Renkler kırmızıdan siyaha doğru ilerliyor .  Her şey git gide grileşiyor ...''

Acaba her şey baştan mı başlıyordu ?

Yeniden mi sorguluyordum kendimi ?

Ben kimdim?

Ah evet , ben aslında '' ötekilerin ötekileştirilmiş haliydim ''  Kafamdaki bu soruları susturmam gerekiyordu  ama sanki bir şeyler isteğim dışında ilerliyordu .'

Acaba hiç başlamadan mı pes etsem ?

Kafamdaki bu sesler beni yeniyordu oysa insanoğlu kendisiyle savaşmak için var olmamış mıydı?

Saatin sesi birazda olsa kendime gelmemi sağlıyordu. 

Evet , zaman ilerliyordu ,  sessizlik çökmüştü her yere .   Sokak lambaları bir yanıp bir sönüyordu.

Kafamdaki bu düşünceleri susturmam lazım , en iyisi balkona çıkıp derin derin nefes almak .

Ah , yorulan kalbime hiçbir şey iyi gelmiyordu.  '' Ölmek için güzel bir gece '' diye fısıldıyordu  biri sanki kulağıma . 

Sessizlik , sakinlik iyi gelmiyordu bana .

Bilmiyorum , kendi içimde boğuluyorum sanki . Bazı şeyleri içime atmaktan nefes alamıyorum . Sanki yaşamak öldürüyor beni '   Kurtulmayı beklemiyorum  , annemin gözlerinde bitişimi seyrettiğimden beri...''


RUHUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin