Yorgunum bir hayli, kalbinde uyutur musun beni?

40 9 0
                                    


06.08.2018

139.GÜN 

Bugün tam 1 yıl oldu , zaman çok çabuk geçiyor demi ? Geçen sene 6.8.17 tarihinde hayatıma girmiştin . Benden hiç gitme olur mu ? Ben bu enkazın altında sadece sana sığınıyorum  birde sen beni öldürme , yaşat .  Bu günlerde geçecek  biraz sabret olur mu ? Yanımda sen varken  Her şeyin üstesinden geleceğim inanıyorum . Söz verdiğim gibi buluşacağız , Söz verdiğim gibi O konsere beraber gideceğiz inana bana .

 Vicdanın nasıl rahat mı adam ?

Tam bağdaş kurup oturacakken yanına , beni nazikçe kovduğun kalbin taşa döndü mü ? Vicdanın nasıl ?   Var gücümle sana koşarken bir tek beni görmediğin için  , bir tek bana yer açmadığın için o koskoca torağın çöle döndü mü ?

Hani bir söz var :   "Acaba şuanda o ne düşünüyor?Herhalde beni değil... - Niçin?Onun kafasında bir müddet yaşamak için neleri feda etmem ki?

Ben Her şeyimi feda ettim de , sen kördün , sen . 

Avuç içlerimi sıkarak yanına geldim , üstüm başım yara bere içinde koştum ardından dönüp de bakmadım , bu kadar mı taş yüreklisin  ?

Ah , herkesten özür dilerim . Hakketmediğinizi bildiğim halde o yolun sonuna kadar yürüdüğüm için , olmayacaklara bağlandığım için , kör'leşmenize göz yumduğum için ...

Ne istiyorum biliyor musun : Bir deniz kıyısında sabaha kadar oturup, olanı biteni gözden geçirdikten sonra kafasında her şeyi aşmış bir insan olarak kalkıp gitmek.  

Gitmek çözüm mü acaba ?

Şu telaşlarım bir bitse belki benimde gitmem gereken yollar , insanlar var ''

RUHUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin