Yüreğimizi de alıp gidelim. Bizi anlayanların yanına.''

53 13 0
                                    


01.06.2018

71.Gün 

Bugün rüyamda onu gördüm . Bir şeyi Allah'tan çok istersen , içtenlikle gönülden isteyip dua ederden kabul olurmuş ' Ben bunu sende öğreniyorum . Tüm içtenlikte kendi kendime diyorum ki ' sonunda kavuşmak var , sabret '

Yoruluyorum ,  herkes elini ayağını çekti .Bir olay olduğu zaman anlıyorsun  her şeyi .  insanları , aileni , sana değer verenlerin ne kadar yanında olduğunu . 

Bazı olayda : 

''Kimine ah edersin kimine ise minnettar olursun ''

İçim sızlıyor hani bunları yazarken bile kelimeler boğazıma diziliyor . Nefes alamıyacakmışım gibi oluyorum . Dışarıya çıktığım da ona benzer bir yüz aramaya başladım sanırım ' deliriyorum '

Benim sığınacak kimsem kalmadı senden başka  , kimsem hemde .

Alıştım bazı şeylere hani '' alışmam , tekrardan ayağa kalkamam diyorsun kendi kendine ama öyle olmadığını yavaş yavaş anlıyorsun yani yanılmış oluyorsun ' Tekrardan ayağa kalkıyorsun , yoluna devam etmeye çalışıyorsun .

 ' Sana sırt çevirmiş kişiye zarar gelmesini istemiyorsun , ne tuhaf '

Ama artık kendime söz verdim . ' Değersiz hissettiğim hiçbir yerde durmayacağım , söz '

Bazenleri her şeyden elimi kolumu çekip gitmek istiyorum  ama gidemiyorum . İnsan kalmak istediği yerden gidebilir mi hiç ? Bedeni sessizce terketse de ruhu gönlü gider mi ? Ah bayım inanın bilmiyorum sadece bir şeylere karşı inancımı yitirmeye başladım .

Yüreğimin sessiz çırpınışları , çığlıkları beni mahvediyor .''

İçimde bir şeyler öldü. İstesem de dönemiyorum  geriye . Hep ben üzüldüm, hep ben ağladım. Hayat sizi kurtarmaya çalışıyorsa bir şeylerden, kaçınmadan bırakmayı öğrendim . Bazı şeyler tuhafıma gidiyor ama görmemezlikten gelmeye çalışıyorum yoksa '' Çığlıklarımın içinde boğulurum ''

Bazenleri başımı alıp uzaklara gitmek istiyorum bazense olduğum yerden hayatıma devam etmek . Sahi ne çok gel gitlerin arasında yaşamamı sürdürüyorum '

Bazenleri ayağa kalktığımda  etrafımdakileri göremeyecek kadar gözlerim kararıyor . Bazense kendimi göremiyorum . Özür dilerim ama toparlanamıyorum bazı konularda .

Acaba bundan sonra ne yapmalıyım ?


Elim kolum bağlı bir şekilde kurtulmak için çırpınmalımıyım yoksa sonumu beklemelimiyim öylece . İçim de biriken her şey haddini aştı , durduramıyorum , çaresizim .


RUHUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin