2

3.6K 74 3
                                    

Bella 2 lata wcześniej....

- Dobrze! B ( czyt. Bi) teraz lewy siepowy - zawołał Michi. Tak jak powiedział tak zrobiłam.

Dokładnie 2 lata temu dołączyłam do gangu Black . Michi tak jak obiecał nauczył mnie wszystkiego boksu, szybkiej jazdy i rópżnych trików oraz używania broni białej jak i palnej.

- Teraz z lewiej kop i obrut!

Od kilku lat ćwiczę boks z początku ciężko mi było pożucić tą wrażliwą kujonkę, ale teraz już nie. 3 mieśiące temu pierwszy raz zabiłam człowieka. Co prawda miałam powód bo mnie zaatakował, cóż jego wina. Od Michiego dowiedziałam się że rodzice cały czas mnie szukają, trochę za nimi tęskie ale nie chce tam wracać.

Po skończonym treningu udałam się do swojego pokoju. Wzięłam prysznic ubrałam czarny top i jeasny. Do tego białe super stary i zeszłam do salonu. Chwilkę oglądałam jakieś nudne seriale, aż w końcu dostałam sms od Simona że mamy spotkanie o 20.30 dobra wyrobię się. Narzuciłam na siebie czarną ramoneskę i wyszłam z naszego małego mieszkanie. Zakluczyłam drzwi i udałam się do naszej siedziby.

20 minut później...

Weszłam do siedziby i o dziwo nikogo nie było. Strasznie tu ciemno więc zaświeciłam światło. Pi chwili nawet nie wiem z kąd cały gang wyskoczył krzycząc

-NIESPODZIANKA!!!

- O rany..... Z jakiej yo okazji?

- To ty nie wiesz?! - wyszedł Michi

- No nie za bardzo....

- Pamiętasz? Dokładnie 2 lata temu podsłuchiwałaś mnie i Simona.

- A no tak pamiętam i co w związki z tym?

- Dokładnie 2 lata temu dołączyłaś do gangu, zaufałaś obcym facetom. Od tamtego dnia zacząłem cię traktować jak młodszą siostrę której nie mam. Wię postanowiłem że od teraz jesteś moim zastępcom. Oczywiście jeśli się zgodzisz. Yo jak będzie B?

- Michi ja ci dziękuję, oczywiście że się zgadzam!

- Dobra to teraz czas na kolację !

Po kolacji rozmawialiśmy na temat gangu z członkami.

- B? Pasowałoby zmienić nazwę, masz jakiś pomysł? - zapytał Michi

- Hmmm a czemu ja mam wybierać?

- Bo jesteś dla mnie bardzo ważna a ja nie mam pomysłu.

- Wiem! Co powiesz na Black Cross?

-Tak! Idealnie! To teraz wszyscy słuchać nasz gang od dzisiaj nazywa się Black Cross! I wszyscy musimy sobie zrobić jakiś tatuaż Bell? Masz pomysł?

Hmmm. Przypomniałam sobie że od dziecka mam małą bliznę w kształcie krzyża na kostce. Może czarny krzyż?

- Michi może czarny krzyż? Nie duży żeby był mało widoczny. A dla Ciebke może być w każdym kolorze bo jesteś szefem.

- Fajny pomysł Bell! Ja robie czarny, a ty też jesteś szefową więc jaki kolor?

- Może by tak srebry.

-ok to wszyscy idziemy do tatuarzysty!

Po 3 godzinach karzdy miał tatuarz ja swój miałam za prawym uchem.

1 rok później

Od kąd zostałam wc szefem w gangu wszystko jest inne i lepsze. Rok temu był pogrzeb moich rodziców, tata został alkocholikiem, a mama popadła w depresję. Byłam na pogrzebie ale miałam na sobie czarny szal więc nikt mnie nie rozpoznał. Wiem że to moja wina że zginęli. Ale to mój brat jest winny mojej ucieczce. Co prawda pogodziłam się z ich śmiercią bo zginęli w wypadku ale mi ich brakuje.

Dzisiaj o 21.20 mamy spotkanie, do naszego gangu dołączyłk kulka osób, dzięki czemu jest nas 20.

Ide sobie na spotkanie, jak zwykle pełno ludzi w siedzibie. Idę do Michiego gabinetu. Po kilku minutowej rozmowie kierujemy się na sale. Suadamy a Mich zaczyna

-Bell dzięki tobie 1 rok temu zmieniliśmy nazwę i jesteśmy coraz częściej rozpoznawalni. Masz już 16 lat. Chę powiedzieć, że od dzisiaj zostajesz szefową gangu Black Cross! Ja będę twoim zastępcom. Od jutra możesz jeździć na wyścigi.

-Michi ale ja nie mogę.

- Dasz radę skarbie.

2 miesiące później...

Michael tak jak obiecał jest moją prawą ręką. Simon naszym lekarzem. Od kiedy jeżdże na wyścigach mam pseudonim Black Shadow. Black od nazwiska i dlatego że chodzę zazwyczaj na czarno a shadow bo  jestem prawie niewidzialna i szybka niczym cień. Zaproponowałam Michaelowi żebyśmy kupili piękną dużą willę. Na co się zgodził. Od kilku tygodni mieszka w niej cały gang.

Mój mechanik Matt pokazał mi wiele różnych trików, dzięki czemu sama naprawiam pojazdy jak i je ulepszam. W szkole nadal dobrze się uzcę. Najbardzej lubie chemię, uczy mnie Sam moja koleżanka z lekcji samoobrony. Świetnie się dogadujemy w szkole. Nauczyłam się dzięki niej jak tworzyć igiełkinz truciznami i innymi substancjami.

W gangu mówią do mnie Bell ale tylko przyjaciele  a inne gangi Black Shadow w końcu to mój pseudonim wszyscy myślą, że jestem chłopakiem. Pfff, śmieszne.

Living death in the human bodyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz