5. Bölüm

12.2K 1.2K 488
                                    

Medya | Rabia

" Baya baya evlenelim diyorum işte" demişti Ömer.

Genç kız bunu anlamakta zorluk çekiyordu.
Bu adam değil miydi "düğünden kaçmış bir kızla evlenmem" diyen?
Ne değişmişti.
Hem Talha abisi geldikten sonra ne olduysa daha da kötü bakıyordu. Korkutuyordu beni diye de düşünmüştü.

Peki şimdi ne oldu da benimle evlenmek istediğini söylüyor? dedi Rabia içinden.

"Şaşırdığını biliyorum. Ama neden evlenelim dediğimi duyunca sende bana hak vereceksin" diyordu genç adam.

"Peki, neden?" dedi genç kız. Uzun uzun konuşmaya mecali yoktu. Heyecandan bacakları titriyordu artık.

Ömer ayağa kalktı kamelyanın kenarında birkaç adım atıp dolandı biraz. Bunu söylemeye dili varmıyordu.

Rabia da O'nu izliyordu. Stresli olduğunu anlamıştı Ömer'in.
Önce iki elini birleştirip yüzüne götürdü genç adam bir müddet öyle durduktan sonra bu sefer saçlarına doğru sürükledi elini ve arkadan çekerek bıraktı yere doğru.

Kızarmış gözleriyle bile ne kadar yakışıklı olduğunu düşündü Rabia. Sadece bir an. Ardından hemen gözlerini sarmaşıkların olduğu tarafa döndürüp Tevbe etti Rabb'ine. Ne yapıyordu Allah aşkına haramdı bu adam O'na.

Ömer kendini biraz da olsa sakinleştirince tekrar aynı yerine oturdu.

"Çünkü..." dedi genç adam bir süre bekledi ve sonunda "annem böyle istiyor" diyebildi sadece.

Rabia dan histerik bir "hıh" sesi çıktı.
Ne düşünüyordu ki, bu adamın O'nunla kendi isteğiyle evleneceğini falan mı?

Genç kızın içi acıdı. İçinde bir yerler acıdı ama kestiremiyordu tam olarak neresi olduğunu.

"Sırf Seniha teyze istiyor diye benimle evlenmek zorunda değilsin" demişti en sonunda Rabia.

Ömer kaşlarını çattı. Tekrar eskisi gibi baktı Rabia'ya. Artık annemin durumunu söylemem gerekiyor diye düşündü.

"Rabia evlenmek zorundayım. Çünkü annem hasta hemde çok hasta ve bu benden belki de son isteği olabilir" dedi. Ömer. Kızın gözünün içine bakıyordu bunları söylerken.

Rabia duyduklarıyla önce afallasa da sonra hemen "nasıl hasta? Neyi var Seniha teyzemin?" Dedi telaş içinde.

Ömer "hişşş sakin ol. Annem senin ve Şeyma'nın bilmesini istemiyor. Eğer bildiğini duyarsa çok üzülür ve bu benim en son isteyeceğim şey" dedi baş parmağını kendi dudaklarına götürerek.

Genç kız hemen başını salladı. O'da istemezdi Seniha hanımın üzülmesini.

"Annem.. beyin kanseri Rabia ve ileri safhada maalesef" dedi Ömer'in üzüntüden kaşları değişik bir hal almıştı.

Genç kızın gözleri doldu. Seniha teyzesini çok seviyordu. Anne kardeşi ve babasından sonra sevdiği birini daha kaybet istemiyordu.

Ömer, Rabia'nın dolan gözleriyle şaşırmıştı. Bu kız bu kadar düşünceli ve iyi kalpli madem bu hayatındaki olaylar neydi? Neyse dedi Ömer içinden şimdi konumuz bu değil.

"Peki. Öğrendin herşeyi. Benimle evlenmek istiyor musun artık?" Dedi Ömer.

Rabia ise bir yandan Seniha hanıma üzülüyor bir yandan da evlilik işinin oyuncak olmadığını biliyordu.
Öyle hemen nasıl tamam derdi ki.

"Ben.. şey, bilmiyorum. Yani aklım çok karışık, böyle bir konu üzerinden evlenilir mi hiç bilmiyorum. Hem sen de.." dedi ve birşey diyemedi genç kız.

RABİA  "Aşk-ı LaL"  [✔️]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin