Medya | Mahir
Selamun Aleykum Canlarım 🤗
Yeni bir bölümle daha karşınızdayım
Umarım bu bölümü de beğenirsiniz
Satır aralarında buluşalım inşallah
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin ❤️
Hadi başlayalım!
Rabia'dan
Bugün Mahir'e Esma'yı istemeye gidecektik.
Daha doğrusu ben kız tarafı olarak Esma'nın yanında, Ömer de erkek tarafı olarak Mahir'lerle olacaktı.
Kahvaltıyı yaptıktan sonra, biz Şeyma ile sofrayı kaldırırken, Seniha anne ve Songül hala erkeklere alışveriş için dil döküyorlardı.
"Oğlum, bugün sana kız istemeye gideceğiz. Ne demek ben gelmek istemiyorum alışverişe? Sen gelmeyeceksin de Ömer mi gelecek?" Diyen Songül hala, mahir'den bir açıklama bekliyordu.
Mahir ise bundan bir kaçış olmadığını anlamış olacak ki oflayarak "tamam anne tamam. Ne alacaksak alalım bitsin artık şu gün" dedi.
Ömer'e baktığımdaysa Mahir'in bu haline bıyık altından güldüğünü gördüm.
Onun bu gülüşü bana da sirayet edince, tam bir aptal aşık gibi göründüğümün farkındaydım şuan.
"Yengeciğim birazını odana sakla, bitireceksin şimdi abimi" diyen Şeyma'nın elindeki boş tabaklarla bana sırıttığını gördüğümde, utançla kendime gelip, masayı toplamaya devam ettim.
Ama ne yapabilirdim ki?
Ömer'in gözleri parlarken, öyle tatlı görünürken..Mutfağa girip tezgaha boş bardakları koyarken, makineye tabakları yerleştiren Şeyma'nın sorusuyla ona döndüm.
"Rabia? Şey.. sana bir şey sorabilir miyim?" Dedi.
"Tabiki canım, seni dinliyorum" dedim ben de.
"Aslında bunu çok uzun zamandır düşünüyordum. Ama sen bu eve geldiğinden beri bu düşünce ve istek daha da arttı bende. Nasıl desem? Ben de senin gibi İslam'ı yaşamak istiyorum. Yaratılış amacıma uygun bir hayat sürmek istiyorum. Biliyorum, hayat sadece buradan ibaret değil, bunun bilincindeyim. Ve her ne kadar nefsimize zor gelse de, burada ne ekersek yada nasıl yaşarsak, öteki tarafta bunun karşılığını da alacağız. Öyle 'dünyaya bir kere geldik, istediğim gibi yaşarım' diye düşünenlere çok üzülüyorum. Rabb'imiz bizi ancak ona ibadet edelim diye yaratmış. Tabiki bu dünya için çalışacağız. Hatta bir söz vardır bilirsin, hiç ölmeyecek gibi dünya için, yarın ölecek gibi de ahiret için çalışmak lazım diye. Ben dünya için çok çalıştım, artık ahiretim için de birşeyler yapmak istiyorum. Bana bu konu da yardımcı olur musun?" Dedi Şeyma.
Bense bu duyduklarımla, o kadar mutlu olmuştum ki..
Elhamdulillah!"Şeyma, ben ne diyeceğimi bilemiyorum. Zaten sen herşeyin farkındasın. Senin adına o kadar mutluyum ki. Seve seve sana yardımcı olurum tabiki ama, sanki buna hiç ihtiyacın yok gibi. Seniha annem seni çok iyi yetiştirmiş, maşallah" dedim bende heyecanla.
Ardından Şeyma "teşekkür ederim kardeşim. İhtiyacım olmaz mı? Öncelikle, artık tesettüre girmek istiyorum. Allah'u Teala nasıl buyurduysa o şekilde. Bugün annemlerle bizde gideriz değil mi? Ertelemek istemiyorum artık. Bugün ne almam gerekiyorsa alacağım ve dışarı tesettürsüz son çıkışım olacak inşallah" dedi.
Bu güzel konuşmanın ardından işleri bitirip hep birlikte alışverişe gittik.
Esma'dan
Bugün Rabia ile konuştuktan sonra, ne düşüneceğimi bilememiştim. Şimdiyse şok olmuş bir şekilde koltukta oturuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RABİA "Aşk-ı LaL" [✔️]
Espiritualİslâmi bir aşk romanı, tamamlandı. Genç yaşta ailesini kaybeden Rabia, zorlu bir hayat geçirip, sonunda rahata kavuşacağını düşündüğü sırada, başına gelenler yüzünden kendini bambaşka bir kaderin içinde bulur. Kaçtığını sandığı kaderin, ona çizdiği...