Medya |Rabia'nın nişan elbisesi
Selamün aleyküm Canlarım 💜
Bu sefer size bölümün başından selam vereyim dedim.
Umarım beğenirsiniz bu bölümü de.
Sessiz okuyucularımdan ses istiyorum bugün 👀
Yıldız tuşuna basarak ses verebilirsiniz mesela 🤗
Satır aralarında ne hissettiğinizi de yorum atarsanız benim de diğer bölümler kafamda daha iyi şekillenir.
Haydi başlayalım o zaman!
Nişan günü gelmiş çatmıştı bile.
Herkes telaş içinde Ömer'lerin evinde ordan oraya koşuştururken, iki kalp vardı ki heyeceandan atmayı unutmuştu sanki..
O gün yine erkenden kalkılmış kahvaltı yapıldıktan sonra da hemen hazırlıklara başlanmıştı.
Seniha hanım her şeyin kusursuz olmasını istiyordu.
Aynı şeyi Zeliha hanımın da istemediği söylenemezdi.İki kadın elbirliğiyle her şeyi tamamlamış evi nişan salonuna çevirmişlerdi resmen.
Tabii bunda Şeyma ve Esma'nın da katkısı çok büyüktü.
İki genç kadın çok iyi anlaşmış kafaları da birbiriyle uyuşmuştu.İkisi de enerjik eğlenmeyi seven pozitif insanlardı.
Talha ise annesi ve kız kardeşini Ömer' lere bırakmış ve ardından işine gitmişti. Akşam nişan saatinde geleceğini belirtmişti.
Rabia ve Ömer.
Onlar ise kendilerine verilen görevleri yapan robot gibiydiler. Bakışları heyecandan donuklaşmış ne yapacaklarını bilemez haldelerdi.
Kim ne derse onu yapıyor ama hiçbir şey düşünemiyorlardı.Özellikle Rabia. Hala doğru yapıp yapmadığı hakkında kafasında tonlarca soru işareti vardı.
Bu şart mıydı gerçekten?
Seniha teyzesine istemediğini ve kendi başının çaresine bakabileceğini söylese olmaz mıydı?Ama bunları düşünmek için iş işten çoktan geçmişti.
Artık kaderime razı gelmeli ve kendimi bu kadar yıpratmamalıyım diye düşündü genç kız.
Nasıl olsa olacak ile öleceğin önüne hiçbir şekilde geçilmiyordu.
Nasibimde Ömer varsa zaten önünde sonunda onunla evlenecektim.
Yoksa da yine bir şey olur ve evlenemem zaten diye düşündü.Artık Rabb'ine bırakmıştı genç kız. O ne dilerse o olurdu bunun bilincindeydi.
"Rabia, annem sen artık odana git ve hazırlan hadi kuzum" dedi Seniha hanım.
Rabia'nın O'na anne demesini çok istiyordu. Ama bunun için zamana ihtiyaçları olduğunu da biliyordu.
Rabia daldığı düşüncelerden kurtulup "tamam Seniha teyze ama erken değil mi? Yapılacak şeyler var daha, onları da yapalım öyle hazırlanırım" demişti.
"Aaa olur mu kızım? Sen gelinsin bugün, yeter bu kadar çalıştığın, hadi bakalım, hadi" dedi yaşlı kadın itiraz eden gelinine.
Rabia, gelin lafını duyunca çok utanmıştı gözleri onları izleyen Ömer'e kaymıştı.
Genç adam koltuğa arkasından oturur gibi yaslanmış, Rabia'nın bu ince tavrı karşısında etkilenmiş bir şekilde bakıyordu genç kıza.
Ah be Rabia sen nasıl bir kızsın? Kafamı allak bullak ediyorsun diye düşünmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RABİA "Aşk-ı LaL" [✔️]
Spiritualİslâmi bir aşk romanı, tamamlandı. Genç yaşta ailesini kaybeden Rabia, zorlu bir hayat geçirip, sonunda rahata kavuşacağını düşündüğü sırada, başına gelenler yüzünden kendini bambaşka bir kaderin içinde bulur. Kaçtığını sandığı kaderin, ona çizdiği...