"Ne, Rouz! Ne dolazi u obzir!"-Moj otac je ljutito vikao kada sam mu saopstila jedinu opciju koju imamo.
"Tata, molim te! To mi je jedina nada." -Trcala sam za njim po sobi i molila ga dok je on bezao od mene i uporno odbijao.
"Neces ziveti sa nekim deckom kog ne poznajemo. Nema rasprave."-Zastao je i odlucno rekao ne iako su mi oci bile pune suza.
"Mama! Ovo je jedini stan koji sam pronasla a koji mozemo priustiti. Znate koliko sam dobar djak i koliko zelim da idem na taj fakultet! Cak sam upala na budzet."-Kada sam videla da ne mogu nagovoriti oca, presla sam na majku koja je bila malo vise na mojoj strani.
"Dragi, mozda da prvo upoznamo tog decka. Tako mozemo da vidimo kakav je i da li je mozemo pustiti da zivi s njim."-Majka je bila slaba na moje suze, a bila sam na ivici, pa je zajedno sa mnom pokusala da pridobije oca.
"Ne brinite vi za novac."
"Nije samo to oce! Nemam cimera a ne mogu ziveti sama. Plasljiva sam, znas to! A i zar bi me prece pustio da zivim sama nego sa nekim ko bi mogao da me odbrani od nekog, ako to bude bilo potrebno?" -Prekinula sam ga ne dozvoljavajuci mu da progovori nista vise i pocela da navodim neke razloge zbog kojih bi trebalo da pristane.
"Covek koji izdaje taj stan je stric tom decku. Mozes da se cujes s njim i da razgovarate o tome. Ako bi bilo i najmanjeg problema ja bih ga odmah obavestila o tome."-Brzo sam sada otisla nazad kod oca i nastavila da ga molim dok je on polako popustao i bore na celu od mrstenja se polako povlacile.
"Okej. Ali samo ako mi se svidi decko!" -Posle nekoliko trenutaka mog tuznog zurenja u njega, napokon je pristao sa uslovom.
"To!"-Radosno sam viknula i skocila mu u zagrljaj. I dalje je bio ljut i ne toliko srecan u vezi toga, ali je ipak uzvratio zagrljaj.
"Samo zato jer ti to toliko znaci." -Prevrnuo je ocima i uzdahnuo porazeno te otisao.
"Male su sanse da ce pristati na to, znas.. Ne mozemo ga kriviti. Ti i on imate mnogo bolji odnos nego on i Majk ili ja i ti. Nije mu lako da pusti svoju mezimicu da zivi u Orlando i to sa strancem."-Kada smo ostale same, majka je pokusavala da mi objasni postupke mog oca.
"Oh, bices tako daleko!"-Rekla je pustajuci svoje suze koje nije mogla vise da drzi i brzo prisla da me zagrli.
"Dolazicu stalno, nije toliko daleko. Vi samo preterano reagujete, kao i uvek." -Pokusavala sam da je utesim dok su se nase plave kose mesale a ja se trudila da budem jaka i ne zaplacem. To bi nam samo jos vise otezalo.
"Ups, pogresan tajming. Sada mi je neprijatno kada vas vidim kako placete i ne znam sta da radim."-Oglasio se moj mladji brat Majk koji je uleteo u sobu.
"Molim te nemoj da zaplaces."-Rekla sam sarkasticno dok smo se ja i majka odvajale i nasmejale.
"Potrudicu se ali ne obecavam." -Uzvratio je sarkazmom dok je lezerno usetao u kuhinju i trazio nesto za jelo.
Majk je mladji 3 godine i ne slazemo se uvek bas najbolje. Ne svadjamo se cesto ali ni ne komuniciramo mnogo.
Svakako ce mi nedostajati."Okej. David je pohvalio tog decka i naci cemo se s njima vec popodne. Spremite se, idemo svi. Zelim da svi zajedno procenimo."-Govorio je uzurbano otac kada je usao ponovo u kucu nakon zavrsenog razgovora sa covekom koji izdaje taj stan.
"Ko god da je, meni se svidja. Samo da ona sto brze ode odavde."-Majk se nasalio kada je zagrizo jabuku a ja ga gadjala necim sto mi je bilo na dohvat ruke.
"Prekinite."-Uzdahnula je umorno majka ali smo nastavili da se kreveljimo jedno drugom.
"Ja ne mogu da idem. Dogovorila sam se da popodne idem po knjige koje ce mi biti potrebne."-Kada sam odlucila da odustanem od kreveljenja Majku, obratila sam se majci i ocu obavestavajuci ih da vec imam planove.
"Duso, je l' ti vec znas tog decka?" -Upitao je sumnjicavo otac dok su me svi pomno posmatrali zbunjujuci me.
"Ne. Nemam pojma ko je on."-Rekla sam iskreno i slegla ramenima sto je pojacalo njihovu sumnju.
"Zar te ne zanima s kim ces ziveti?" -Zbunjena majka je takodje odlucila da me zapitkuje jer sam bila nezainteresovana.
"Iskreno, ne bas. Jedino sto mi je bitno jeste da imam dobar stan u kome cu moci da ostvarim svoj cilj. Ne zanima me kako izgleda osoba s kojom cu ziveti ili cime se bavi. To vas zanima i vi cete o tome odluciti."-Govorila sam dok sam polako odlazila da bih pocela sa pakovanjem. Instinkt mi govori da ce otac pristati na to.
"Laze. Siguran sam da zna tog decka i da joj se svidja ali sada to krije."-Majk je samo usadio svoju teoriju mom ocu u glavi, zakljucila sam to po pogledu koji mi je uputio.
"Nije tacno. Pitajte Davida i tog lika da li znam ista o tome. Uostalom, nisam jos spremna za novu vezu."-Pokusavala sam da objasnim roditeljima da govorim istinu dok sam Majka ustrelila pogledom.
Otisla sam gore u svoju sobu da pakujem osnovne stvari.
"Hej, sreco!"-Rekla sam kada je jedna moja macka dosla i pocela da se mazi.
"Nedostajacu ti, zar ne Mazo moja?"-Govorila sam dok sam je ljubila kada sam je podigla a ona pocela da prede.
"Ja hocu ali Lili definitivno nece."-Rekla sam kada je Lili, moja druga macka, dosla i takodje pocela da se mazi.
Lili je vise moja macka a Maza Majkova. Lili cu povesti sa sobom u Orlando a Maza ce ostati ovde.
Lili i Maza se ne podnose tako da ce biti dobro da ih malo razdvojimo..
.
.Ja sam uzela knjige i zavrsila sve obaveze, a moji se jos nisu vratili. Sta ako je razgovor prosao lose?
Neizvesnost me je ubijala a oni se nisu javljali.
"Napokon."-Zaustavila sam svoje nervozno koracanje po sobi kada sam cula kako se vrata otvaraju.
"Sta je bilo?"-Upitala sam radoznalo i za tren se stvorila ispred njih, a oni me samo gledali ne progovarajuci ni rec.
YOU ARE READING
ᴏɴᴇ sᴛᴏʀᴍʏ ɴɪɢʜᴛ
RomanceRouz je obicna tinejdzerka iz Floride koja se seli u Orlando zbog fakulteta. Dzejs je zgodan i sarmantan momak koji je odrastao tamo i koji je dobro poznat svima. Oni, potpuni stranci, postaju cimeri jer nemaju drugog izbora. Iako su susta suprot...