1.1

132 13 74
                                    

Yüksek bir sesle gözlerimi açtım. Hyo hala bana sırtı dönük yatıyordu. Kapı sanki alacaklı var gibi çalmaya başlayınca Hyo yerinden fırlamıştı.

Jin: Ne oluyor?.

Hyo: Bilmiyorum.

Ayağa kalktım ve Hyo'nun orda durmasını işaret ettim.

Jin: Bekle.

Kapıya yöneldim. Ve kim olduğuna baktım. Aish.. Bu olmamalıydı..

Won: Seni! Aish! Aç şu kapıyı!

Hyo yanıma gelmişti. Elimle sessiz olmasını işaret ettim.

Hyo: Ne? Kim gelmiş?

Jin: Gerizekalı.

Won: Kendi kendine mi konuşuyorsun! Aç şu kapıyı deli!

Hyo tedirgin olmuştu.

Jin: Müsait olmadığını söyle.

Hyo: B-ben müsatmit değilim.

Won: Hah. Ne yapıyorsun içeride?!

Hyo: Üstümü değiştiriyorum bekle.

Won: Hızlı ol!

Hyo içeriye odasına yürüyordu. Arkasından ilerledim.

Jin: Ne yapacaksın?

Hyo: B-bilmiyorum.

Jin: Git ve soğuk kanlılık ile kapıyı aç.

Derin bir nefes aldı. Ve tekrar odasından kapıya gitti. Ben de gittiği yöne ilerledim. Ellerimi göğüsümde topladım ve konuşmalarını dinlemeye başladım.

Won: 2 gün evine gelip fişini çekmedim diye bir daha uğramayacağımı mı düşündün? Sen kendini ne sanıyorsun?

Bir yandan onu itiyordu. Bir yandan üzerine gidiyordu. Ve bu benim aşırı sinirimi bozmuştu.

Hyo: Zorunda kaldım.

Won: Ne?

Hyo: Jin'in üvey kardeşini okulda gördüm.

Won: Bizim okulda mı? Ne işi vardı?

Hyo: Bilmiyorum. Belki de Jin'e zorbalık yaptığınız için hesap sormaya gelmiştir.

Won: O velet bize ne yapabilir?!

Hyo: Ailesi zenginleşiyor. İstediğini yapar.

Won: Ne oluyor sana? Akıllanıyor musun?

Hyo: Neden olamaz mı?

Hyo'nun kafasına vurdu.

Won: Cık. Olamaz.

Won derin bir nefes aldı ve dudaklarını yaladı.

Won: Gidiyorum. Düzgün dur güzelim olur mu?

Eli ile Hyo'nun çenesini tutmuştu. Hayvan herif.

Hyo: Şunu yapmandan nefret ediyorum.

Won: Sen herşeyden nefret ediyorsun..

Kapıdan çıkarken ayağımı öne atmış ve düşmese de düşmeye yakın bir duruma getirmiştim. O çıktı Hyo kapıyı kapattı.

Hyo: Gördün-

Jin: Sana inandığımı söylemiştim zaten.

Hyo derin bir nefes aldı ve salona ilerledi.

Hyo: Kahvaltı yapacağım. Aç- Pardon.

Gülümsemiş ve sorun olmadığını söylemiştim. Elime telefonu almış ve üvey kardeşim hakkıda haberleri okumaya başlamıştım.

"Choi Soobin bugünlerde Seoul Üniversitesi yakınlarında görünüleniyor.Çoğu kişiye göre Kim ailesinin evlatlık alınan üyesi Choi Soobin ölen üvey abisinin intahar etme sebeplerini araştırıyor. Yakışıklı genç bu durumu şöyle açıkladı ;

Choi Soobin: Sadece üniversiteleri geziyorum. Üvey abim ile pek aram yoktu.

Soobin olanlara bu şekilde itiraz etmesine rağmen hayranları hala inanmıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Soobin olanlara bu şekilde itiraz etmesine rağmen hayranları hala inanmıyor."

I Am A Ghost , She İs A Human/ KSJ[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin