1.8

108 14 62
                                    

SooBin: Hyung kalk..

Jin: Uyumak istiyorum.

SooBin: Ne gördün bize de anlat.

Jin: Anlatmam. Para versen de anlatmam.

Hyo: Neden ya?

Jin: Anlatamam Hyo..

Aniden kapı çalması ile o yöne döndük.

Hyo: Won olmalı.. SooBin saklanmalısın.. Dolabın içine falan gir.

Hyo odadan çıktı benden arkasından gittim. Kapıyı açtığı an saçına yapışan Won yüzünden dişlerimi sıkmıştım.

Won: Sürtük! Eve erkek mi attın? Ha?! Nerde o piç?!

Hyo: Ağh.. Saç-saçımı bırak..

Won: Nerde dedim?!

Hyo: Erkek falan yok saçmalıyorsun!

Elini saçlarından çekip boğazına götürmüştü. Resmen Hyo'nun boğazını sıkıyordu.

Won: Sana dedim ki.. Adam akıllı yaşa şu aptal yerde.. Sen inadına yapıyorsun. Nasılsa gebereceksin ne diye kendine erkek arkadaş ediyorsun?!

Hyo ellerini itmeye çalışıyordu zaman geçtikçe kızarıyordu. Won'un kolundan tuttum ve yere yapıştırdım.

Won: Ne? Nasıl oldu bu?

Tezgahın üzerinde ki tahta kalemini aldım ve camın üzerine yazı yazmaya başladım.

"Ona zarar verdiğini fark edersem. Kendini öldü bil"

Won cama yazdığım yazıya baktı ve geri geri gitti.

Won: Şimdi de büyücü mü oldun?

Koşuşturarak evden çıkmıştı.

Jin: Konuşalım.

Yüzüm yine ifadesiz haline dönmüştü. Koltuğa oturdum o da yanıma oturdu.

Jin: Boynunu Won mu yaptı?

Eli yavaşça boynuna gitmişti. Ardından yutkundu.

Hyo: Neden?

Jin: SANA O MU YAPTI DEDİM HYO?

Hyo: E-evet..

Ayağa kalktım ve evden koşarcasına çıktım. Sokağın başlarında duran Won'a yetiştim.

Jin: Şerefsiz..

Anayola doğru çekiştirdim ve bir arabanın önüne attım onu. Ardından yerde yatan kanlı bedenine baktım.

Jin: O kız bunların hiçbirini hak etmiyordu. Şerefsiz..

İnsanlar onun yanına yardım etmeye gelmişti. İşte aramızda ki fark buydu. İnsanlar sadece giysilere bakıyordu. Ben o köprüden atlarken kimse beni umursamamıştı. Hayatım boyunca kimseye zararım olmamıştı. Ama onun yaptığı..

Sokakta yürümeye başladım. Belli bir zaman sonra eve varmıştım. Kapıyı çaldım. SooBin açmıştı.

SooBin:Tanrı aşkına nerdeydin? Kız korkudan ölüyordu.

Jin: Artık canını yakamayacak Hyo. O artık sana zarar veremeyecek..

I Am A Ghost , She İs A Human/ KSJ[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin