2.2

95 10 6
                                    

Sinirden ölebilirdim. Nasıl böyle birşey yapabilirlerdi. Hyo ile alakası yoktu. Açıkça barizdi bu.

SooBin:Hyung..Buna baksan iyi olur.

SooBin'in uzattığı telefonu elime aldım. Ve gösterdiği makaleti okumaya başladım.

" 29 Nisan'da cesedi bir çöp tenekesin de 7 yerinden bıçaklanmış bir şekilde bulunan Park Tae Kwon'un oğlu Park Hee Won'un cenazesi bugün Seoul mezarlığına götürüldü. Park Hee Won'un katili kuzeni Park Min Hyo olduğu doğrulandı. Çöp  tenekesinin yaklaşık 3 metre sonrasında kanlı bir bıçak bulundu. Ve bıçağın üzerinde ki parmak izleri ile Park Min Hyo olduğu doğrulandı. İşbirlikçisi olduğu düşünülüyor. Bıçağın üzerinde başka bir parmak izine de rastanmış. Hatta birkaç gün önce Park Min Hyo , Choi SooBin ile görüldüğü için işbirlikçisi olduğu düşünülüyor. Şimdi ise Park Min Hyo herherde aranmakta."

SooBin de mi? Onu da mı işin içine sokmuşlardı?

Jin:Siz ikiniz.. Artık bir ölüsünüz.

Hyo:Ne?

SooBin:Bizde ölsek hayalet olur muyuz?

Jin:Aptal aptal konuşma SooBin. Böyle birşey yapmayacaksınız. Hyo babanı ara.

Hyo telefonunu tezgahtan aldı ve babasını aramaya koyuldu. SooBin ise perdeleri çekiyordu.

Jin:Ona babamla konuşmasını ve güvende olup olmadıklarını başka bir telefondan onların olmayan bir telefondan  sormasını söyler misin? Biz ararsak ya da onlar ararsa çok şüphe çeker.

SooBin:Babamın konuştuğu kişilere de bakabilirler.

Jin:Haklısın.. Şimdilik birşey yapmasınlar.. Ama saklansınlar.. Ne olursa olsun Park Tae Kwon'a güvenemeyiz.

Hyo: Tamam..

Kapının çalınması ile o tarafa herkes döndü.

SooBin: Bir saat önce pizza sipariş etmiştim de.

Dedi ve elini ensesine attı. Ardından kapıya ilerledi. Ve deliğe bakmadan açtı.

SooBin: Bay Tae Kwon..

Şaşkınlıkla ayağa kalktım.

Tae Kwon: Sobe..

I Am A Ghost , She İs A Human/ KSJ[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin