Medyayla birlikte okumayanın diline ayı otursun.
Dhhssh
Zorunlu değil ama güzel olur.----
Saat gecenin 1'i idi. Ve Hyo hala çalışıyordu. Ve bende onun yatağında oturmuş telefona bakıyordum.Hyo: Duşa gireceğim. Sakın birşeyi kurcalama.
Jin: Bakarım.
Hyo: Niye bakasın?
Jin: Bakmamam için bir sebep söylesene. Benden birşey mi saklıyorsun?
Hyo: Senden istediğim herşeyi saklarım. Neyimsin?
Odadan çıkmıştı ve kapıyı çarpmıştı.
Jin: Salak..
Masanın üzerinde ki yeşil kaplı küçük deftere baktım. Dikkatimi çekmişti. Özellikle benden saklıyordu onu. Önce ki günler de dikkatimi çekmişti. Ayağa kalktım. Ve masanın üzerinde ki yeşil kaplı küçük defteri aldım. Ve okumaya başladım.
" Sevgili Günlük
20.05.2013
Galiba hayatım minik. Ve herşeyi herkesi kendimden uzaklaştırıyorum. Bunu yapacağım için kendimden nefret ediyorum. Ona bunu yapacağım için kendimden nefret ediyorum. Bu kadar masum birisine bunu yapacağım için kendimden nefret ediyorum."
" Sevgili Günlük
03.08.2013
Aptalın tekiyim. Hiçbir suçu yoktu. Hepsi o şerefsiz kuzenim yüzünden. Belki de kendimi asmalıyım."
" Sevgili Günlük
07.11.2013
Yine pişmanlıkla açtım gözümü. Böyle birşey yaptığım için kendimden nefret ediyorum. Hala.. Ve hala.. "
" Sevgili Günlük
09.16.2013
Bunları yazmam beni daha da deli yapar. Üzgünüm."
" Sevgili Günlük
19.01.2015
Zaten çoğu kişiye göre deliymişim. Hepsi kuzenimin suçu. Ben birşey yapmadım. Yemin ederim ben birşey yapmadım. Hepsi kuzenimin suçu."
" Sevgili Günlük
14.04.2020Hala bir gerizekalının tekiyim. Suçsuzum ama suçluyum. Bunu yapmaya devam ettiğine inanamıyorum. Eğer o domuz herif olmasaydı. Herşey yoluna girerdi. Onunla konuşmam gerek. Şimdi karşıma çıktı. Yani suçlu olduğum kişi. Ona karşı suçlu olduğum kişi. Beni tanıyor. Onu tanıyorum. Hayır onu sevmiyorum. Ama buna zorundayım. Seviyormuş gibi yapmak zorundayım. Nefret ediyorum. Kendimden ve kuzenimden. O benim hep karşımda ama insan değil. O benim arkadaşım ama bedensel olarak değil. Hepsi o domuzun suçu."
"Sevgili Günlük
16.04.2020
O beni sevmiyor. Bir gıdım olsa da mutluyum. Eğer beni sevseydi. Benden nefret etmek zorunda kalırdı. Yalvarırım beni affet. Ya da hayır. Beni affetme. Ölmem en iyisi. Ama onu bile beceremiyorum. Neye yarar ki?"
En son bugün yazmıştı galiba. Ağzım açık okumuştum. Kimden bahsediyordu? Kimden özür diliyordu? İntahar mı etmeye çalışmıştı? Odanın kapısı aniden açıldı. Hyo ıslak saçları ve bornozu ile içeriye girmişti. Elimde ki deftere bakıp elini ağzına götürmüştü.
Hyo: S-Sen okudun mu?
Jin: İntahar mı etmeye çalıştın?
Yüzümde ki buz gibi ifade ve donukluk onu ürpertmişti.
Jin: Neden? Kimin yüzünden?
Hyo: B-Ben-
Jin: Sen ne Hyo! Bunun ne demek olduğunu biliyor musun? İntahar ettim ama hayatımda hiçbirşey değişmedi! Ha belki şey var. Sonsuza kadar bu acıyı çekmek!
Hyo: Bana bağırma! Evde beni koruyabilecek birisi yok!
Jin: Ne? Sana vuracağımı mı düşündün? Pekala özür dilerim. En iyisi gideyim. Değil mi?"
Kapı ağzına gittim ve arkamı dönüp ona baktım.
Jin: Bir gerizekalı gibi davranma. Hayatını yaşa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Ghost , She İs A Human/ KSJ[TAMAMLANDI]
RomanceEdebiyatı parçaladım gençler gelin. Konu:Lise öğrencisi Kim Seok Jin zorbalığa uğradığı için intıhar eder. Öldükten sonra ise hayalet olur. Ona zorbalık yapan öğrencilerden intikam almak için okuluna döner. Ve o ölükten sonra sınıflarına yeni gelen...