2.1

96 12 54
                                    

Jin: Sadece yanıma uzanır mısın? Galiba biraz halsizim..

Hyo:Bunun için yanına yatmamı mı istiyorsun? Seok Jin.. Bu sen misin?

Jin:Ne? Neden?

Hyo: Benden tiksindiğini düşünüyordum.

Göz devirdim ve kolundan çekip yanıma yatırdım.

Jin:Senden tiksinseydim seni öpmezdim.

Hyo:O zaman neyin var?

Jin:Galiba senden hoşlanıyorum.

Gözlerim tavandaydı. Bunu söylediğim an Hyo kafasını bana çevirmişti. Bende ona döndüm.

Jin: Ne hoşlanamaz mıyım?

Hyo: N-ne?

Jin:Geçende demiştim. Ama sen utançdan kaçarken unuttun galiba.

Hyo: Benden hoşlanıyor musun yani?

Yatakta doğruldum ve yüzüne dimdik bakarak emin bir şekilde konuştum.

Jin: Seni seviyorum!

Hyo cevap veremiyordu.

Jin: Beni red mi ediyorsun? Burdan bunu mu çıkarmalıyım?

Hyo: Hayır..

Jin: Anladım. Red ediyorsun.. Soru-

Hyo:Red etmiyorum.

Jin:O zaman sen.. Sen de..

Kafasıyla onayladı. Belinden kavradım ve sarıldım. Kendimi şuanda fazlasıyla güvende ve rahat hissediyordum. Geri çekildim ve burnundan öptüm.

Hyo:Yah utandım..

Kapının çalınması ile o tarafa döndüm.

SooBin:Noona.. Hyung.. Müsait misiniz? Gireyim mi?.

Tanrım.. Bu çocuk beni neden utandırıyordu..

Jin:Gir..

SooBin: Balkonun karşısında bir araba durmuş ve içindeki adamlar bu daireye bakıyor.

Yataktan kalktım ve balkona gittim. Araba da oturan adamlar arabadan indi ve buraya doğru geldi. Binadan içeri girdi. Ben de salona koştum.

Jin:Hyo çabuk saklan.. SooBin yanıma gel. Şimdi korkmak yok tamam mı?

SooBin:Ben mi korkacağım?

Kendi ruhumu onun bedenine geçirdiğimde onun ruhu çıkmıştı. Dehşet içinde bana bakıyordu.

SooBin: Güzel bedenim.. Sakın sapıklık yapma.

Göz devirdim. Ve kapı çalınca biraz bekledim ve kapıyı açmak yerine kapının arkasından seslendim ve delikten baktım.

Vv: Biz Hyo Hanıma bakmıştık. Burada mı?

Jin:Değil. Tanımıyorum.

Vv:Emin misin?

Jin:Evet eminim. Kendisi önceden burada oturuyormuş ama eşyaları da bırakıp gitmiş. Bu evi ben satın aldım.

Adam kafa sallamış ve yanında ki adamlara kaş göz yapmıştı.

(Sen kime şekil şükül yapıyorsun)

Adamlar benim için yere bir kart bırakmış ve ardından merdivenlerden inmişti. Kapıyı açtım ve yerde ki kartı alıp karta baktım. Ardından hızlıca içeriye girdim ve kapıyı kapadım.

Jin:Hyo içeri gel!

SooBin:Bedenimi verir misin artık! Onsuz hiçbirşeyim!

SooBin'in bedeninden çıktım ve elimde ki kartı okumaya başladım. Kağıdın bir köşesinde Hyo'nun fotoğrafı vardı. Altında ise yazılar yazıyordu.

"Eğer bu kızı görürsen aşağıda yazan numarayı ara. Kendisi hem dolandırıcı hem de katil. Oğlumu öldürdü. Ben Park Tae Kwon. Öldürülen Park Hee Won'un babasıyım. Umarım görürsünüz.

Saygılar~ "

I Am A Ghost , She İs A Human/ KSJ[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin