Bölümler çok kısa oluyordu sanki.. Dimi? Biliyorum.. Neyse.. Bitti bu kitap da iyi mi? :)
Saat şuanda sabah 04.10 yolluyorum bölümü xjbdsh
Şu linki buraya da bırakmasam olmaz. Duyuru yaptım. Bakarsanız ne olduğunu anlarsınız : )
https://my.w.tt/aBCVZF2hm6
--------------------------------------------------©©©-Havaalanında gelmelerini bekliyordum. Geleceklerdi.. Seoul'a dönebileceklerdi. Ve bu sefer korkmayacaktım. Önüme çıkan engellerden , duygusuz insanlardan ve sevmekten korkmayacaktım.
Bu sefer Hyo'ya sarılıp sıkıca sarılacaktım. Bırakmamak üzere.
Kapıdan valizleri ile çıkan onca insan arasından onları gözlemeye başlamıştım. Neredelerdi? Yoksa uçağı mı kaçırmışlardı? Ne olmuştu böyle?
Sonunda fazlasıyla özlediğim ikiliyi gördüğümde sıkıca gülümsemiştim.
Bu da neydi? Hyo..
Saçını sarıya mı boyamıştı? Onun siyah güzel saçları... Onlara ne yapmıştı böyle!
İkisi bana yaklaştıklarında ikisine de sıkıca sarılsam da Hyo'ya kaşlarımı çatmıştım.
Hyo: Neyin var?
Jin:Saçlarını ne diye sarıya boyadın ki? Siyah saçların çok güzeldi..
Hyo:Ne boyaması? Bir süre sarı peruk takmak zorunda kaldım işte.
Anında tekrar gülümsemiştim. Elim saçına gitmiş ve kafasını okşayıp tekrar sarılmıştım.
SooBin: Hyung. Sen cidden insan mısın?
Kafamla onayladım.
Hyo:Bundan nasıl eminsin?
Jin: Kanıtlamamı ister misin?
Hyo:Ha?
Hafif sesli bir şekilde bağırınca etrafta ki insanlar bana bakmıştı.
Hyo: Sen ciddisin..
Jin:Günaydın..
Dedim gülen dudaklarımın arasından. Bana baktı ve o da güldü. Ardından tekrardan sıkıca sarıldı.
Hyo:Safsın sen saf..
Jin: Aish! Küçük kız.
Geri çekildi ve kaşlarını çattı bana. Çok tatlı geliyordu şuan gözüme.
Hyo:Kim minik ya?
Jin: Sen.
SooBin bize gülerken ben direk kahkaha atıyordum. Bu kadar tatlı olmamalıydı.
Fazlasıyla seviyordum onu. Ve asla bırakmazdım. Hikayemiz kısaydı ama. Birçok hikayeden farklı olduğu da kesindi.
İlerde çok komik , duygusal.. Bir sürü anımız olacaktı.
Mesela ben çok merak ediyordum kkk~
Çocuğumuz bize nasıl tanıştın? Nasıl çıkmaya başladınız diye sorduğunda ne diyecektik?
Leylekler bizim seni sahiplenmemiz için bizi birbirimize götürdü mü diyecektik.
Komik olurdu işte.
Olmaz mıydı ya?
Olurdu olurdu. Hyo'ya benzeyen inatçı , çok konuşan bir melek.. Ah.. Bu hayallerin ötesinde olurdu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Ghost , She İs A Human/ KSJ[TAMAMLANDI]
RomansaEdebiyatı parçaladım gençler gelin. Konu:Lise öğrencisi Kim Seok Jin zorbalığa uğradığı için intıhar eder. Öldükten sonra ise hayalet olur. Ona zorbalık yapan öğrencilerden intikam almak için okuluna döner. Ve o ölükten sonra sınıflarına yeni gelen...