Medyadaki Elçin
Can sıkıntısıyla yatağıma atladım. Abim yine eve geç geldiğim için azarlamış odama yollamıştı. Arkadaşlarım ile saat gece yarısına kadar dışarıda kaldıysam ne olmuş?
Telefonumu çıkarıp Ece'yi aramaya başladım. Ece benim tek ve gerçek dostumdu. Telefonun ilk çalışta açılması ile gülümsedim.
"Efendim Elçin." diye telefonu açan Ece'nin sesinden onun da sıkıldığı anlaşılıyordu.
"Canım sıkıldı. Bana yapacak bir şey bulur musun?" diye sordum.
"Beni gerçekten seni eğlendirmem için mi aradın?" diye sitem eden Ece ile o görmese de sırıtarak "Evet" dedim. Ece'nin şuan bana göz devirdiğine eminim.
"Ne bileyim Elçin. Git birilerini falan işlet." diyerek telefonu kapatan Ece ile ne kadar iyi arkadaş diye düşündüm.
Suratıma telefonu kapatan harika bir arkadaş! Neyse ki her zaman suratıma telefonu kapatıyor. Bu yüzden alıştım.
Sıkıntıyla telefonumda rastgele bir numara salladım. Gerçekten öyle bir telefon numarasının olduğunu fark etmem ile mesaj yazdım.
"Selam Nutellalı Pizza tadındaki garip ama tatlı şey!" mesajım giderken gülmemek için kendimi tuttum. Kısa bir süre sonra mesaj görüldü.
"Umarım nutellalı pizza derken pizza hamurunun üstüne sürülen nutelladan bahsediyorsundur." diye cevap gelmesi ile şaşırdım. Cevap bile yazmadan engellemesini beklemiştim. Sanırım tek canı sıkılan ben değildim.
"Hayır tabi ki de! Normal sucuklu, domatesli, peynirli pizzanın üzerine sürülen nutelladan bahsediyorum." diye cevap yazdım.
"Mide zehirlenmesi için bana yazmana gerek yoktu." diye cevap gelmesi için göz devirdim.
"Ne yani nutellalı pizzanın muazzam tadını bilmiyor musun?" diye sordum.
"Ben senin gibi midesiz değilim kardeşim." yazması ile surat astım. Güzel oluyor ama! Hem benim özel tarifime laf edemez.
"Kardeş deme lazım olur belki" diye yazıp yolladım. Karşılığında ise sadece soru işaretinin gelmesi ile göz devirdim.
"Ne bileyim belki ileride kayınço falan oluruz." diye yazdım.
"Umarım seninle olmayız." diye yazdıktan sonra çevrimdışı olan kişi ile gülerek onu Nutellalı Pizzam diye kaydettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nutellalı Pizzam
ChickLitBir telefon numarası sallayarak nasıl aşk vurulabililir? Elçin can sıkıntısı ile bir numara sallayıp cevap geleceğini zannetmeden saçma sapan mesajlar atar. Peki tek canı sıkılan Elçin değilse? Mesaj attığı kişinin de canı sıkılıyorsa ne olur? İşte...