Okulun Sahibesinin Oğlu

3.8K 209 12
                                    

Sabah uyandığımda çok mutluydum. Neden acaba? Çünkü Oğuzhan ile sevgili olmuştuk. Telefonumun çalması ile Nutellalı Pizzam olduğunu görerek gülümsedim.

"Efendim Nutellalı Pizzam" diye telefonu açmam ile Oğuzhan'ın güldüğünü hissettim. "Evinizin önündeyim Kivili Portakalım. Acaba okula benimle gitmek için dışarı çıkar mısın?" diye sorması ile hızla ayaklandım.

"Hemen geliyorum." dedim ve telefonu kapattım. "Oğuzhan mıydı?" diye soran abime "Evet. Beraber okula gideceğiz." dedim ve evden çıktım.

Arabasına yaslanmış beni bekleyen Oğuzhan ile hızla yanına gidip sarıldım. "Gidelim mi?" diye soran Oğuzhan ile "Olur!" dedim.

Oğuzhan'ın arabasına binerken "Bana el hareketi çekip Ece'nin yanına gittiğin günü hatırlıyor musun?" diyen soran Oğuzhan ile güldüm.

"Evet." dedim gülerek. "O gün bu arabaya koşarak bineceğini söylesem hayal gücümden dolayı beni tebrik ederdin." dedi Oğuzhan.

"Bir kere ben arabana koşarak binmedim." dedim . Oğuzhan bu dediğime cevap vermezken arabasını çalıştırdı.

"Okulun sahibesinin oğlu ile mi sevgiliyim?" diye sordum gülerek. "Sahibesi mi?" diyerek kahkaha atan Oğuzhan ile "Sahibi demek istedim." dedim.

Ece ile konuşurken hep dalgasına sahibi yerine sahibesi derdik. Şimdi de ağız alışkanlığı olmuştu.

Oğuzhan arabasını okulun bahçesine park etmesi ile derin bir nefes alıp arabadan indim. Oğuzhan'ın arabasından inmem herkesi şaşırtırken Oğuzhan gelip elimi tutması ile daha da şok oldular.

"O my Allah! Siz sevgili mi oldunuz?" diye bağırarak yanımıza gelen Duru ile "Zaten bize bakmayan birkaç kişi vardı senin sayende herkes bakmaya başladı." dedim.

"Ya ne bileyim. Hastayken sana bakan Ateş'i bizim okulda seni ararken görmem ile ikinizi shiplemiştim. Ama Oğuzhan ile daha mükemmel oldunuz." dedi Duru.

"Bence gittikçe batıyorsun güzelim. Sussan iyi olur." diyen Anıl ile Duru ağzına hayali bir fermuar çekti.

"Ateş bizim okulda mı?" diye sordum şaşkınlıkla. "Bugün başlamış." diyen Duru ile "Acaba neden arıyor?" diye sordum merakla.

"Neden arıyorsa arıyor. Boşver" diyen Oğuzhan ile gülerek "Sen beni kıskandın mı?" diye sordum.  Oğuzhan gözlerini kaçırırken bu haline güldüm.

Nutellalı PizzamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin