Oğuzhan'ın sırtına çıkarken tereddütle elimi omzuna koydum. "Öyle tutarsan düşersin. Kollarını iyicene boynuma sar bakalım." diyen Oğuzhan ile sözünü dinleyip onu sıkıca tuttum.
"Uçuşa hazır mısın?" diye soran Oğuzhan ile bacağımı beline iyicene yerleştirip yerleştirmediğimden emin olduktan sonra "Evet!" diye bağırdım.
Oğuz hızla koşmaya başlarken eğlendiğime dair çığlıklar atıyordum. "Mükemmel hızda gidiyoruz!" diye bağırdığımda Oğuzhan'ın kahkaha attığını gördüm.
Oğuzhan bizim sınıfa girerken hocanın girmiş olduğunu gördüğümde dudağımı dişleyerek "Sıçtık" diye mırıldandım.
"Bu ne hal!" diye azarlayan hoca ile Oğuzhan'ın sırtından sakince indim. Ece'ye baktığımda baş parmağını boynuna götürüp kesiyormuş gibi yaptı. Bu işaret işte şimdi sıçtın anlamındaydı.
"Ben böyle hareketleri sınıfımda görmek istemiyorum! Hemen sınıftan çıkın." diyen hoca ile Oğuzhan ile hiçbir şey demeden sınıftan çıktık.
Kapıyı ardımızdan kapatırken Oğuzhan kahkaha atmaya başladı. İlk başta gülüşüne katılmazken bende ona katılıp kahkaha atmaya başladım.
"Sen hocayı gördüğünde küfür mü savurdun?" diye soran Oğuzhan ile "Sanırım öyle oldu." dedim.
"Öyleyse bahçeye çıkalım mı?" diye soran Oğuzhan ile "Olur" dedim. Beraber merdivenlerden inerken "Bu seferde düşmezsin değil mi?" diye sordu Oğuzhan gülerken.
"Ha ha ha. Çok komik." dedim yapmacık şekilde gülerken. Oğuzhan kolunu omzuma atarken "Aslında çok kafa bir kızsın. Ne diye her sana yaklaşan kişiye laf sokuyorsun ki?" diye sordu Oğuzhan.
"Çok laf sokuyorsun diyorsun. Nе yapayım? Sürеkli hayatıma burnunu sokanlara şiir mi yazayım? " diye sordum.
"Bak yine laf söylüyorsun. " diyen Oğuzhan ile ağzıma hayali bir fermuar çektim. "Biliyor musun hani sen beni egoist diye düşünüyorsun ya" diye konuşmaya başlayan Oğuzhan'ın sözünü kestim.
"Egoist diye düşündüğümü nereden biliyorsun?" diye sordum. "Arada bana bakarak egoist diye mırıldandığından olabilir mi?" diye sordu Oğuzhan.
"Oha! Sen onları duyuyor muydun?" diye sordum şaşkınlıkla. "Yani. Dur asıl konuya geleyim. Kısa bir süre öncesine kadar bende senin öyle olduğunu düşünüyordum." dedi Oğuzhan.
"Peki öyle olmadığımı nasıl anladın?" diye sordum. "Kim olduğunu bilmediğim birisinin bana mesaj atması ile senin melek olduğunu fark ettim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nutellalı Pizzam
ChickLitBir telefon numarası sallayarak nasıl aşk vurulabililir? Elçin can sıkıntısı ile bir numara sallayıp cevap geleceğini zannetmeden saçma sapan mesajlar atar. Peki tek canı sıkılan Elçin değilse? Mesaj attığı kişinin de canı sıkılıyorsa ne olur? İşte...