"Sen burada kalsan olmaz mı?" diye sordum Oğuzhan'a. Eceler kapıdan çıkarken sunduğum bu teklif Oğuzhan'ın aklına yatmış olmalı ki "Olur güzelim" dedi.
Ece, Duru ve Anıl'ı evden yollarken annemler de geri şehir dışına çıkmak için hava alanına gittiler. Klasik annem ve babam. Küçükken hastalandığımda da gelir iyileşir iyileşmez de geri giderlerdi.
"Ben sana her zaman ki yerini hazırlayayım." diyen abim ile göz devirdim. Oğuzhan abimin yakın arkadaşı olduğundan daha önce de kalmaya gelirdi ve abimin odasında kalırdı.
"Sanırım artık senin odandan daha dikkat çekici birisi var." diyerek belimden tutan Oğuzhan ile kıkırdadım.
"Farkındaysan o benim kardeşim." diyen abim ile "Sana da iyi geceler Emirhan" dedi Oğuzhan ve beraber merdivenlerden çıkmaya başladık. "Ben ciddiyim!" diye arkamızdan bağıran abim ile ona dönüp öpücük attım.
Oğuzhan ile odama girdiğimizde saat sabahın üç buçuğuydu. "Yatağımı çok özledim" diyerek yüzü koyun yatağa yatmam ile Oğuzhan'ın kahkaha attığını duydum.
"Çok pis uykum var" diye sızlanırken Oğuzhan yanıma uzandı. "Uykunun geçmesi için sana bir öneride bulunayım mı?" diye soran Oğuzhan'a merakla baktım.
"Uyuyabilirsin" diyen Oğuzhan'a göz devirdim ve pantolonumu çıkararak yatağa girdim. Üstümde hala Oğuzhan'ın beyaz tişörtü vardı.
Oğuzhan da yatağın içine girdiğinde bugün yaşadığım şeyleri bir kenara bırakıp ona sarıldım. Oğuzhan da bana sarılırken gülümsedim ve gözlerimi huzurla kapattım.
Sabah gelen telefon sesiyle gözlerimi araladım. Oğuzhan'ın telefonun çaldığını fark etmem ile telefon sesiyle bile uyanmayan Oğuzhan'a göz devirdim.
Telefonu susmayacak gibi çalmasıyla oflayarak telefonu elime aldım. Telefonun ekranında "O" yazıyordu. O da kim?
Merakla telefonu açıp kulağıma götürdüm. Karşı taraf benim konuşmama bile izin vermeden konuşmaya başlaması ile kaşlarımı çattım.
"Alo canım nasılsın? Acaba geçen ki gibi bu akşam bana mı gelsen?" diye gelen kız sesi ile kafamda şimşekler çaktı sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nutellalı Pizzam
Literatura FemininaBir telefon numarası sallayarak nasıl aşk vurulabililir? Elçin can sıkıntısı ile bir numara sallayıp cevap geleceğini zannetmeden saçma sapan mesajlar atar. Peki tek canı sıkılan Elçin değilse? Mesaj attığı kişinin de canı sıkılıyorsa ne olur? İşte...