Kalbim Acıyor

2.4K 122 3
                                    

Rastgele fırlattığım Oğuzhan tişörtünü yerden aldım ve ona sarılarak yatmaya başladım. Kaç saattir odada yatıyorum bilmiyorum ama ağlamaktan gözlerim kurumuştu.

Kapımın yavaşça açılması ile kimin girdiğine bakmak için kapıya doğru baktım. Ece ve Duru odama girerken arkada abim ve Anıl'ı gördüm.

"Bebekim nasılsın?" diyerek yatağıma oturan Duru ile dayanamayarak tekrar ağlamaya başladım. 

"Ka-kalbim çok acıyor." dedim kekeleyerek. Bu cevabı beklemiyor olacaklar ki hepsi suspus oldu. 

"En acı şey ayrılıktır ve ölmektir diyorlar ya. Bu çok doğru. Ben onun için ölümden dönmüşken o beni terk etti! Sevdiğin insana o kadarda güvenmemen lazımmış. Çünkü bir gün geliyor arkandan vuruyor." dedim acıyla Oğuzhan'ın tişörtüne bakarken.

"Balım öyle deme ya." diyen Ece ile "Yalnız kalmak istiyorum." dedim. "Emin misin?" diye soran Duru'ya cevap vermeden yatağımda kıvrılıp yatmaya başladım.

Kızlar odamdan çıkarken abimler kapıdan bana bakıyorlardı. Onlar kendi aralarında durumum hakkında konuşmaya başlarken Oğuzhan'ın tişörtüne bakmaya başladım.

Ece bir anda odama dalması ile anlamayarak ona bakmaya başladım. Elindeki makası bana verirken "Kes onu" dedi.

Oğuzhan'ın tişörtünü kesmemi isterken tereddütle makası elime aldım. "Kes şu tişörtü de depresyondan çık be gülüm." diyen Ece ile Oğuzhan'ın tişörtünü kesmeye başladım.

Tişörtü en sonunda param parça olurken Ece odamdaki çöp kutusunu alıp bana uzattı. Oğuzhan'ın tişörtünün parçalarını çöpe atarken Ece bana gülümsedi.

"Kıvırcık saçlarımın üzerine yemin ederim ki seni çok eğlendireceğim." diyen Ece ile zorlanarak ayaklandım.

"Emirhan tanıdığın herkese haber ver bu akşam sizin bahçede parti var." diyen Ece ile gülümsedim. 

"Neyin partisi bu?" diye soran Anıl ile Ece "Keyfim ve kahyası parti vermek istiyor. Ve bu partinin göz bebeği benim kankam Elçin olacak." dedi.

"Özellikle yakışıklı ve sevgilisi olmayanları çağırın. Bugün çöpçatanlık günü!" dedi Duru ve Ece ile el çaktılar.

Nutellalı PizzamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin