Oğuzhan ile Sevilay'ın evinden çıktıktan sonra "Şimdi eve geri mi döneceğiz?" diye sordum. "Hayır kahvaltı için çok özel bir yere gideceğiz." diyen Oğuzhan ile arabasına bindik.
Yaklaşık on dakika sonra aşırı şık villaların olduğu bir siteye girmemiz ile "Masum olduğunu daha kanıtlayamadın mı?" diye sordum gülerek.
"Yok bu sefer seni çok özel bir yere getirdim." diyen Oğuzhan ile merakla arabadan indim. Oğuzhan da arabadan indikten sonra yanıma geldi ve kolunu belime doladı.
Oğuzhan kapıyı çalması ile orta yaşlı bir çiftin kapıyı açması ile Oğuzhan ile benzerliklerinden dolayı gözlerim kocaman açıldı.
Bu çift Oğuzhan'ın anne ve babası Ayşe Teyze ile Murat Amca'ydı. "Hoş geldiniz oğlum." diyen Ayşe Teyze ile Oğuzhan gülerek "Hoş bulduk anne. Geç kalmadık değil mi?" diye sordu.
"Yok kahvaltıyı zaten yeni hazırladım." diyen Ayşe Teyze ile eve girdik. Paltolarımızı portmantoya asarken Oğuzhan'a sessizce "Neden daha önce söylemedin?" diye sordum.
"Babamların kahvaltıya çağırdığını söyleseydim heyecandan yerinde duramazdın." diye cevap veren Oğuzhan ile "Doğru." dedim.
Hep birlikte yemek salonuna geçerken hazırlanan masa ile iştahım açılırken ne kadar acıktığımı yenice fark ettim.
Yemek masasına bakarken uzun zamandır böyle bir masa görmediğimi düşündüm. "Hadi börekler soğumadan yiyin." diyen Ayşe Teyze ile tabağıma bir börek alıp yemeye başladım.
"Efendim bu kadar şey hazırlayıp zahmet etmeseydiniz." dedim mahcup olarak. "Daha önce Emirhan oğlum annenler sık sık seyehatte olduğundan öğünlerinizi atıştırarak geçiştirdiğinizi söylemişti." dedi Ayşe Teyze.
"Evet biraz öyle oluyor." dedim böreğimden bir çatal daha alırken. Annemlerin yüzünü görmek bile bize yeterken yemek hazırlaması olağanüstü bir şeydi.
"Hem öğünlerini sağlam yapmadığın için cılız kalmışsın. Biraz daha börek al." diyen Ayşe Teyze ile Murat Amca "Kızı darlama Ayşe. İsterse alır o." dedi.
Kahvaltımıza devam ederken Murat Amca "İlk kez Oğuzhan düzgün bir iş yaparak hanım hanımcık bir kız buldu." demesi ile Oğuzhan öksürürken ben güldüm.
"İnşallah Elçin kızımızın gelinimiz olduğu zamanları da görürüz." diyen Ayşe Teyze ile bu sefer ben öksürmeye Oğuzhan gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nutellalı Pizzam
Chick-LitBir telefon numarası sallayarak nasıl aşk vurulabililir? Elçin can sıkıntısı ile bir numara sallayıp cevap geleceğini zannetmeden saçma sapan mesajlar atar. Peki tek canı sıkılan Elçin değilse? Mesaj attığı kişinin de canı sıkılıyorsa ne olur? İşte...