Yatalım

2.6K 151 5
                                    

"Hadi gidip yatalım." diyen Oğuzhan ile gözlerim kocaman açıldı. Yatalım mı demişti o? Benim kafamda çeşitli senaryolar geçerken Oğuzhan'ın "Hemen yanlış anlama. Sadece aynı yatakta uyuyacağız." demesi ile kızardığıma yemin edebilirim ama kanıtlayamam.

Oğuzhan ellerimizi birleştirirken "O zaman şu kuvvetli kolların ile sepeti kaldırsan mı?" diye sordum.

Oğuzhan bu dediğime gülerek yerdeki termos ile sepeti kaldırdıktan sonra içeri geçtik. Sepeti ve termosu mutfağa bırakırken ellerimizi hala ayırmamıştık.

Oğuzhan bir anda beni kucağına alması ile kahkaha attım. Oğuzhan beni kucağında taşıyarak odasına çıkarması ile gülümsedim.

Beni yatağına oturtması ile ayaklanıp dolabını açtım. Oğuzhan ne yaptığımı anlamaya çalışırken tişörtlerini karıştırıyordum.

En sonunda beyaz bir tişört bulmam ile üstüme tutup Oğuzhan'a döndüm. "Sence yakışır mı?" diye sordum gülerek.

"Bana deseydin ya kıyafet bir şeyler hazırlardım." demesi ile "Böylesi daha zevkli." dedim. "Çok yakışır." diyen Oğuzhan ile banyosuna girip üstümü değiştirdim.

Oğuzhan'ın tişörtü totomun altına kadar gelince pantolonumu da çıkardım. Üstümde sadece Oğuzhan'ın tişörtü kalırken gülümseyerek banyodan çıktım.

Oğuzhan'ı yatağa uzanmış telefon ile uğraştığını görmem ile kaşlarımı çattım. Banyodan çıktığımı bile fark etmemişti.

Oğuzhan'ın yanına sessizce yaklaştım ve telefonunu elimden aldım. Abim ile konuştuklarını görmem ile göz devirdim.

"Senin burada kalacağını haber veriyordum." diyen Oğuzhan ile onu umursamadan konuşmalarını okumaya başladım.

Biraz yukarı çıkınca abimin "Elçin'in ne yapacağı belli olmaz. Uğraştırırsa cami avlusuna koy" yazdığını görerek gözlerim kocaman açıldı.

Hemen Oğuzhan'ın yanına giderken mesajı gösterdim. "Beni cami avlusuna bırakmayı mı düşünüyordun?" dedim gülerek.

"Tüh planımı öğrendin." diyerek gülen Oğuzhan ile "Çok şaşırdım doğrusu" dedim ve yatağa uzandım. 

"Neye şaşırdın?" diye soran Oğuzhan ile gülümseyerek "Cami avlusuna koyduğunda seni bırakacağımı düşünmene şaşırdım." dedim.

Bu dediğim Oğuzhan'ı güldürürken "Bu arada tişörtüm sana çok yakışmış." dedi Oğuzhan. "Bence de. En iyisi bu tişörtün üstüne çökmeliyim." dedim gülerek.


Nutellalı PizzamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin