Vuracağım

2.5K 139 5
                                    

"Ateş lütfen gitmeme izin ver" dedim ağlamam şiddetleşirken. Ateş eliyle göz yaşlarımı silerken "Lütfen ağlama ama buradan gidemezsin." dedi.

"Ateş n'olur gideyim." dedim tekrardan. "Ben sana açılıyorum ama sen hala sevgilin olacak o herifin yanına gitmeyi istiyorsun!" diye bağıran Ateş ile bağlı olmama rağmen yerimde sıçradım.

"Oğuzhanlar eninde sonunda beni bulacak." dedim gözyaşlarımı durdurmaya çalışırken. Ateş dediğimi umursamadan "On dakikaya buradan gideceğiz." dedi. 

"Nereye?" diye sordum merakla. "Uçakla Mersin'e gideceğiz." dedi ve iplerimi çözmeye başladı. Bir adam gelip kıyafet ve ayakkabı getirirken Ateş "Bunları giy." dedi ve depodan çıktı.

Oğuzhan'ın evinden beri çıplak ayaklarım üşürken hemen adamının getirdiği çorabı giydim. Getirdiği pantolonu ve ayakkabıyı da giyerken Oğuzhan'ın tişörtünü değiştirmedim.

Biz buradan gideceksek çalılıkların oraya attığım telefon bir işe yaramayacak demektir. Ne yapacağımı düşünürken aklıma gelen şey ile hemen sütyenimin telini çıkardım.

Sütyenimin telinin ince ucuyla sol koluma çizikler atmaya başladım. Kısa bir süre sonra sol kolumdan kanlar akmasıyla sağ elimin parmağını kana bulayıp yere uçak ve mersin yazdım.

Deponun kapısı tıktıklanırken "Geldim." diye bağırıp depodan çıktım. Ateş üstümde hala Oğuzhan'ın tişörtü olduğunu görürken kaşlarını çatsa da bir şey demedi.

"Şimdi sadece ikimiz hava alanına gideceğiz ve sen hiçbir şey çaktırmayacaksın." diyen Ateş'i kafamla onayladım.

Ateş'in arabasına binerken içimden umarım beni bulabilirler diye geçirdim. Çünkü beni bulamazlarsa benim Ateş'ten kaçma şansım yoktu.

Ateş arabayı sürerken "Ya kaçmaya çalışırsam ne olur?" diye sordum. Ateş belindeki silahı gösterirken "Önce seni sonra kendimi vuracağım." demesi ile yutkundum.

"Ama Ateş bu hiç mantıklı değil." dedim fikrinden caydırmak için. "Zaten aşkın mantıkla bir ilgisi yoktur." diye cevap verdi Ateş.

"Ateş bu aşk değil ki. Senin ki sadece bir saplantı!" dedim sinirle. "Şimdi de benim aşkımı mı sorguluyorsun?" diye sinirle burnundan soluyan Ateş'e "Aşık olsaydın benim isteklerimi önemserdin." dedim.

Nutellalı PizzamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin