Ateş bizim evin önüne arabayı park ederken arabadan indim. Ateş hızla yanıma gelip destek olmak için belimden tutarken ona tebessüm ettim.
Evin kapısını çalmam ile bizimkilerin açması bir oldu. Abim dolu gözleriyle bana sarılırken bende ona sarıldım.
Biz kapının önünde sarılırken Ateş tam gidecekken "Ateş bekle bir." dedim. Ateş bana dönerken "Kıyafetlerin bende kaldı. Benimkilerde sende." dedim.
"Belki bir daha karşılaşırsak verirsin." diyerek arabasına binip giden Ateş ile arkasından bakakaldım.
"O da kimdi Elçin? Ve neden o herifin kıyafetlerini giyiyorsun?" diye soran Oğuzhan ile ona hala aşık olduğumu fark ettim. Hala gözlerini görmek içimi yakıyordu.
"Seni ilgilendirmez." dedim ve içeri geçtim. "Ama beni ilgilendirir." diyerek arkamdan gelen abim ile göz devirdim.
"Oha!" diye bağıran Duru ile anlamayarak ona baktım. "Bir şey mi oldu?" diye soran Anıl ile Duru telefonunu bize uzattı.
Bizim yaşlarımızda bir kızın çektiği videoyu görmem ile gözlerim kocaman açıldı. Benim sarhoşken konuşmam ve denize atlamam sonra Ateş'in beni kurtarıp suni teneffüs yapması her şey videoda vardı.
Herkes bana şok olmuş şekilde bakarken "Sarhoştum ne yaptığımın farkında değildim." dedim. "Alkol sana iyi gelmiyorsa ne diye içiyorsun!" diye bağıran abim ile gözlerim doldu.
"Bu piç arkadaşın benimle oyun oynadı ve kalbim kırıldı anladın mı!" diye bağırdım Oğuzhan'ı göstererek.
Oğuzhan'ın kafası öne doğru düşerken Ece hariç kimse bir şey anlamamıştı. "Birde şu habere de bakmalısınız." diyen Duru ile bu seferde magazincilerin haberlerini gösterdi.
Ateş'in beni kucağında hastaneye götüren bir fotoğrafının altında bizim sevgili olduğumuz ve ilerisini de düşündüğümüz yazıyordu.
"Götlerinden uyduruyorlar her şeyi!" dedim sinirle ve odama çıktım. Benim arkamdan Ece de odama gelmesi ile dayanamayıp ağlamaya başladım.
Ece bana sarılırken "Nutellalı Pizza Oğuzhan çıktı değil mi?" diye soran Ece'ye gözyaşlarımın arasında "evet" dedim.
"Oğuzhan'ı seviyor musun?" diye soran Ece ile acı ama gerçek cevabı verdim. "Evet" dedim ağlayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nutellalı Pizzam
ChickLitBir telefon numarası sallayarak nasıl aşk vurulabililir? Elçin can sıkıntısı ile bir numara sallayıp cevap geleceğini zannetmeden saçma sapan mesajlar atar. Peki tek canı sıkılan Elçin değilse? Mesaj attığı kişinin de canı sıkılıyorsa ne olur? İşte...