"Yanlış bir numarayı çevirmiş olabilir misin?" diye sordum karşı tarafta konuşan kıza. "Bu telefon Oğuzhan'ın değil mi ya." diyen kız ile gözlerim doldu.
"Geçen akşam ne yaptığını öğrenebilir miyim?" diye sordum kıza. Belki sadece bir arkadaştır. "Sence ne yapmış olabiliriz? Yattık işte." diyen kız ile telefonu kapattım.
Elim ayağım titrerken yanağımdan yaşlar akmaya başladı. "Elçin bir şey mi oldu?" diyerek yenice uyanan Oğuzhan ile sinirle ona baktım.
"Oğuzhan odamdan defol git!" dedim sinirle. Oğuzhan anlamayarak bana yaklaşmaya başlaması ile tüm gücüyle yüzüne bir tokat attım.
Oğuzhan'ın yüzü yana kayarken kaşlarını çattı ve "Bu da neydi?" diye sordu. "Oğuzhan odamdan defol git!" diye bağırdım.
"Güzelim bir şey mi oldu?" diye sorması ile telefonunu eline verdim ve "Geçen gün ki kız seni aradı bu gece de seni bekliyormuş." dedim.
"Ne?" diye anlamamazlıktan gelen Oğuzhan ile yastığımı alıp ona vurmaya başladım. Oğuzhan ayaklanırken bulduğum her türlü eşyayı ona fırlatmaya başladım.
"Hayatımdan defol!" diye bağırırken abim odama girdi. "Neler oluyor Elçin?" diye soran abim ile sinirle "Onu beni aldatan arkadaşına sor!" dedim.
"Ne!" diye sinirle bağıran abim ile Oğuzhan "Öyle bir şey yok Emirhan." dedi. "Bari yalan söyleme! Az önce yattığın kız seni aradı be." dedim.
Oğuzhan sinirle odamdan çıkarken abim sinirle arkasından gitti. Elim ayağım titrerken gözyaşlarım sel olmaya başladı.
Abim kısa bir süre sonra yanıma tekrar gelmesi ile dizlerimi kendime çekip başımı dizlerimin üstüne koyduğum koluma gömdüm.
"Elçin biraz konuşmak ister misin?" diye soran abim ile "Hayır" dedim. Ben hayatımda ilk kez birisini sevmiştim.
"Beni yalnız bırakır mısın?" diye sordum. Abim tereddütle odamdan çıkarken arkasından kapıyı kapattı.
Üstümdeki Oğuzhan'ın tişörtünü çıkarıp pijamalarımı giyerken birini kaybetmek istiyorsak onu çok sevmemizin yeteceğini anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nutellalı Pizzam
ChickLitBir telefon numarası sallayarak nasıl aşk vurulabililir? Elçin can sıkıntısı ile bir numara sallayıp cevap geleceğini zannetmeden saçma sapan mesajlar atar. Peki tek canı sıkılan Elçin değilse? Mesaj attığı kişinin de canı sıkılıyorsa ne olur? İşte...