İlk Öpücük

5.5K 292 57
                                    

"Oha! Ben sadece şakasına demiştim." diyen Ece ile dudağımı dişledim. "Tanışmak istediğimi yazayım mı?" diye sordum.

"Yaz tabii. Bende merak ettim." diyen Ece ile telefonumu tekrar açtım. Nutellalı Pizzam ile olan mesajlara girdim ve "Adın ne?" diye sordum.

"Nutellalı Pizza" diye cevap gelmesi ile "Gerçek adın ne?" diye sordum. "O da bana kalsın Kivili Portakalım." demesi ile dudak büzdüm.

"Kaçıncı sınıf olduğunu sor." diyen Ece ile dediği gibi Nutellalı Pizzam'a kaçıncı sınıf olduğunu sordum.

"Üst sınıftanım." demesi ile derin bir nefes aldım. "Kanka düşünsene okulun en yakışıklılarından birisiymiş." diyen Ece ile göz devirdim.

"Abartma kanka. Bende öyle bir şans var mı sanıyorsun?" diye sordum. "Ne bileyim. Dizilerde öyle oluyor." diyen Ece ile göz devirdim. 

"Peki şuben ne?" diye yazıp mesajı yolladım. Heyecan ile beklerken Nutellalı Pizzam "O da bana kalsın Kivili Portakalım." diye cevap verdi ve çevrimdışı oldu.

"Kanka ben dayanamayıp bütün on ikinci sınıfları gezeceğim sanırım." dedim heyecanla. "Saçmalama kanka. Hangisi olduğunu nereden bileceksin?" diye sordu Ece.

"Ne bileyim kanka. Anlarım herhalde" dedim ve ayaklandım. Ece bana söylenirken sınıftan çıktım. 

Bizim kat sırf on birinci sınıf olduğundan hızlıca alt kata inmeye başladım. Merdivenlerde ayağımın kayması ile merdivenlerden çıkan Oğuzhan'ın üstüne doğru düşmem bir oldu.

Sorun şu ki üstüne düşerken dudaklarımız birbirine kısa bir süre olsa da değmişti. Oğuzhan'ın göğsüne dayanarak dengemi sağlarken gözlerim kocaman açılmıştı.

Lanet olsun o benim ilk öpücüğümdü ve gide gide aşık olduğum herife değil de egoist bir maymuna gitmişti.

"Kızım biraz dikkat etsene! Benim yerime başka birisi olsaydı ne yapacaktın?" diye azarlayan Oğuz ile göz devirdim.

"Her türlü ilk öpücüğüm gitti." dedim hüzünle. Oğuzhan şaşkınca bana bakarken " Senin için önemli bir şey de ilk olduğum için üzgünüm." dedi.

Anlamadığım bir şekilde yüzü asılmıştı. İlk kez Oğuzhan egoistlik yapmadan özür dilemişti. "Önemli değil. Olan oldu." dedim üzgünce. 

"O zaman özür maabında seni sınıfına kadar sırtımda taşıyabilir miyim?" diye soran Oğuzhan ile bu kibarlığına şaşırarak "Olur" dedim.

Nutellalı PizzamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin