Medyadaki Duru
Öğle arası olduğundan Ece ile kantinden tost aldık. Oturacak yer arıyorduk ama boş yer yoktu. "Yuh bit pazarı gibi ne bu kalabalık?" dedim.
"Hiç bit pazarı gördün mü?" diye soran Ece ile gülerek "Hayır" dedim. "Emirhanların masasında boş yer var. Gidip oturalım mı?" diye soran Ece ile sırıttım.
"Abimi özlediysen söylemen yeter." dedim ve abimlerin masasına doğru ilerledik. "Başka yer yok mecburiyetten buraya oturabilir miyiz?" diye sordum.
"İzin verdiğiniz için sağol" dedim kimsenin konuşmasına izin vermeden. "Bu sabah benimle aynı arabaya binmezken aynı masaya mı oturacaksın?" diye soran Oğuzhan ile sinirlendim.
"Ece sen otur ben başka bir yer bulurum. " dedim ve tostumu alarak etrafa bakındım. "Saçmalama Elçin öğle arasında boş yer bulmak imkansız gibi bir şeydir." diyen abim ile üç erkeğin oturduğu masa da boş yer olduğunu gördüm.
"Bu meymeletsiz ile aynı masada oturmaktan iyidir." dedim ve gözüme kestirdiği masaya yaklaştım.
"Başka yer bulamadım da oturabilir miyim?" diye sordum şirince. Aralarından biri hemen kabul edince abimlere kısa bir bakış atıp oturdum.
"İsmini öğrenebilir miyiz?" diye sorması ile "Elçin ya sizinki?" diye sordum. "Ben Çınar bu da arkadaşlarım Halil ve Efe" dedi.
"Memnun oldum." dedim ve tostumdan bir ısırık aldım. "Bence kadın erkek eşitliğine farklı bir pencereden bakılmalı. Kadınlara haklar verildikçe burnumuzdan getiriyorlar." diyen Halil ile kaşlarımı çattım. Benimle konuşmak için açtığı konuya bak!
"Bazı insanları hayata baktığı pencereden, atmalı." dedim sakince. "Anlamadım?" diyen Halil ile "Canım, karakterin yere düşmüş. Onu bi alıver oradan." dedim sinirle.
"Ne diyorsun lan sen?" diyerek ayaklanan Halil ile bende ayaklandım. "Anlama kıtlığın varsa heceleyerek de anlatabilirim." dedim.
"Lan kibarlık ettik masamıza aldık bu ne be?" demesi ile sinirlendim. "İki dakika insanlık yaptın diye zaman mı tuttun sen?" dedim.
"Çok olmaya başladın!" diyerek elini kaldıran Halil ile korkuyla gözümü kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nutellalı Pizzam
ChickLitBir telefon numarası sallayarak nasıl aşk vurulabililir? Elçin can sıkıntısı ile bir numara sallayıp cevap geleceğini zannetmeden saçma sapan mesajlar atar. Peki tek canı sıkılan Elçin değilse? Mesaj attığı kişinin de canı sıkılıyorsa ne olur? İşte...