Hazırlanma

2.4K 137 9
                                    

"Şimdi seni bir afete dönüştürelim de erkeklerin gözü taş görsün." diyen Ece ile boş gözlerle ona bakmaya başladım.

"Kızım, Oğuzhan için üzülmeye değer mi?" diye soran Duru ile "Değer" dedim. Aslında ona değil ona karşı beslediğim duygular için değerdi.

"Kendi etti kendi kaybedecek." diyen Ece ile aslında haklı olduklarını fark ettim. Bir anda ayaklanırken "Kendimi sizin ellerinize bırakıyorum. Güzelleştirin lan beni." dedim gülerek.

"İşte istediğim Elçin" dedi Duru ve dolabımı kurcalamaya başladı. Duru dolabımdan Burgonya renginde göğüs ve sırt dekoltesi olan mini bir elbise çıkardı.

"Bu elbise bacaklarını uzun gösterir ve oldukça seksi olursun." diyen Ece ile güldüm. "O zaman sen banyoda elbiseyi giy bende makyaj ve saçını düşüneyim." dedi Duru.

"O zaman bende işleri düzgün yapıyorlar mı diye Emirhanlara bakayım." diyen Ece'yi onayladım ve "Sevgilisine bakmak için ürettiği bahanelere de bak." dedim.

Ece bu dediğime kızarırken bu haline güldüm ve Duru'nun seçtiği elbiseyi alarak banyoya girdim. 

Duru'nun seçtiği elbiseyi hızlıca giydim ve banyodan çıktım. "Nasıl olmuşum?" diye sordum etrafıma dönerken.

"Mükemmel olmuşsun bebekim." diyen Duru'ya öpücük attım. "Saçını açık bırakıp dalgalandırmayı düşündüm." diyen Duru ile odaya yenice giren Ece "Bence dalgalandırdıktan sonra saçının bir tutamını alıp örelim ve taç yapalım." dedi.

"Bak bu daha güzel. " dedim saçımı hayal ederken.  "Makyajını ise dikkat çekici bir şeyler yapmak istiyorum."  diyen Duru ile gözlerimi kocaman açtım.

"Dikkat çekici derken sürtük gibi olmayayım da" dedim. Duru bu dediğime göz devirirken Ece "Bence koyu renklerle çarpıcı yapalım." dedi.

"Birde İşte Benim Stilim programına katılayım." dedim gülerek. Benim bunu demem ile Ece "Duru, Bahar Candan taklidi yapsana." dedi.

Duru omuzlarını geriye atarken bacağını sağa doğru açtı ve "Benim bütün arkadaşlarımın babalarının fabrikası var. Benim babamın fabrikası yok." deyip ağlama taklidi yapması ile kahkaha attık.



Nutellalı PizzamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin