"Benim iyi biri olduğumu fark ettiren kişi nedense bana yazmadı. Sanırım ben seni doğru tanıyorum." dedim gülerek.
"Belki de çoktan yazmıştır da sen fark etmemişsindir." diyen Oğuzhan ile anlamayarak ona baktım. "Anlamadım?" dedim sorarcasına.
"Okulu assak nasıl olur sence?" diye soran Oğuzhan ile el çırptım. "Harika olur!" dedim gülerek. "O zaman arabama atla." dedi Oğuzhan.
Hızla Oğuzhan'ın hayran kaldığım ama inat yaparak hiç binmediğim arabasına bindim. Oğuzhan bu halime gülerken Ece'ye eşyalarımı çıkışta almasına dair mesaj attım.
"Özel olarak gitmek istediğin bir yer var mı?" derken şoför koltuğuna oturan Oğuzhan'a "Bugün kaptan sensin. Nereye gitmek istersen beni oraya götür." dedim gülerek.
"Tamam o zaman. Bugün sizi eğlendirmek için elimden gelen her şeyi yapacağım." diyerek arabayı çalıştıran Oğuzhan ile düşündüm.
Belki de Oğuzhan o kadar da çekilmez birisi değildir? Dışarıdan soğuk görünen ama aslında kalbi peluş ayı gibi yumuşacık olanlardandır.
Yola çıkalı on dakikayı geçmişti ki Oğuzhan arabayı lunaparkın önünde park etmesi ile heyecanla ona döndüm.
"Sen muhteşemsin!" dedim ve arabadan indim. "Yeni mi fark ettin?" diyerek gülen Oğuzhan'a göz bile devirmedim.
Ben heyecanla lunaparka girerken Oğuzhan havalı halini bozmadan yavaşça yürümesi ile göz devirip elinden tuttum.
Oğuzhan elini tutmama şaşırırken onu umursamadan lunaparka doğru çekiştirmeye başladım. "Burada cool hareketler yapmana gerek yok." dedim.
Oğuzhan bu dediğime gülerken önümüze bir kız çıkması ile somurtarak durdum. "Yeni oyuncağın bu mu?" diye soran kız ile "Ne saçmalıyorsun sen!" diye bağırdım.
Kız Oğuzhan ile birleşmiş ellerimizi göstermesi ile elimi hızla çektim. "Kızım sikik sikik konuşma da buradan uza" dedim sinirle.
"Birde küfür ediyor. Canım bu kızdan olmaz. Sen en iyisi geçen gece gibi bana gel." dedi kız Oğuzhan'a. Kızın dedikleri sinirimi bozarken hızla yanlarından uzaklaştım.
Bana ne hakla o sözleri söyleyebilir ki? Oğuzhan da kızı susturup yanımda olması gerekirken susup olan biteni izlemiştim.
Yola çıkmıştım ki üstüme hızla gelen araba ile ne olduğumu şaşırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nutellalı Pizzam
Romanzi rosa / ChickLitBir telefon numarası sallayarak nasıl aşk vurulabililir? Elçin can sıkıntısı ile bir numara sallayıp cevap geleceğini zannetmeden saçma sapan mesajlar atar. Peki tek canı sıkılan Elçin değilse? Mesaj attığı kişinin de canı sıkılıyorsa ne olur? İşte...