Hava Alanı

2.5K 140 13
                                    

Ateş ile hava alanında ilerlerken hala o silahı nasıl hava alanına soktu diye düşünüyordum. "Mersin'e gittiğimiz de çok mutlu olacağız." diyen Ateş'e dolmuş gözlerimle baktım.

"Lütfen ağlama. Sadece bana bir şans ver." diyen Ateş'i umursamadan gidip bekleme tarafındaki koltuklardan birine oturdum.

Ateş de peşimden gelip yanımdaki koltuğa otururken Oğuzhan'ı düşünmeye başladım. Acaba depodaki mesajımı almışlar mıydı?

O esna da Ateş sol kolumu kendine doğru çekip yaralarıma bakmaya başladı. "Bu depoya girerken yoktu. Ne oldu koluna?" diye soran Ateş ile cevap veremedim.

"Koluna ne oldu diyorum Elçin!" diye sinirle soran Ateş ile "Depoda düştüm öyle çizildi." dedim yalandan.

"Elçin bana yalan söyleme! Buraya birisi bilerek yaptığı çok belli. Sen mi yaptın?" diye soran Ateş ile sinirle "Bu seni ilgilendirmez!" dedim ve kolumu kendime çektim.

"Arkandan iz bıraktın değil mi?" diye soran Ateş ile dudağımı dişledim. "Elçin iz mi bıraktın?" diye sinirle tekrar soran Ateş ile "Evet iz bıraktım!" dedim sinirle ve ayaklandım.

O esnada hava alanına polisler ve bizimkilerin girmesi ile derin bir nefes aldım. Bizimkilerin yanına gidecekken Ateş'in beni çekip kafama silah dayaması ile çığlık attım.

"Silahını bırak! Buradan çıkman imkansız!" diye bağıran polis memuru ile Ateş "Bırakmayacağım!" diye bağırdı.

"Ateş onu bırak beni al." diyen Oğuzhan ile gözlerim doldu. Benim için kendini feda edecekti. "Hayır ben Elçin ile buradan gideceğim." diyen Ateş ile gözümden bir yaş aktı.

"Buradan gitmenin imkanı yok! Silahını bırak" diye tekrar eden polis memuru ile ağlayarak "Ne olur beni bırak." dedim.

"Seviyorsam isteklerine dikkat etmeliyim." diye benim arabada dediklerimi mırıldandı Ateş ve silahını indirdi.

Tereddütle abimlerin yanına koşmaya başladım. Abimlerin yanına vardığımda ilk olarak Oğuzhan'a sarıldım.

Ağlayarak Oğuzhan'a sarılırken silah sesi duyulması ile sıçradım. Arkamı döndüğüm de Ateş'in kendini vurduğunu gördüm.

Oğuzhan beni sanki herkesten saklamak istercesine bana sarılırken bir daha duymamaktan korktuğum kokusunu içime çektim.

Nutellalı PizzamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin