Medyadaki Poyraz
Gözümü açarken burnuma hastanenin o tuhaf kokusu gelmeye başladı. Başıma iğrenç bir ağrı girerken gözlerimi tamamen açtım.
"Elçin iyi misin?" diye soran o tanıdık ses ile "Başım ağrıyor." dedim. "Ben hemen doktor çağırıyorum." dedikten sonra abim odadan çıktı.
"Bir kerede o merdivenlerden dikkatle insen olmaz mı?" diye sitem eden Oğuzhan ile dudaklarımı büzdüm.
"Neyse ki Ateş oradaymış da seni hastaneye getirmiş." diyen Oğuzhan ile yan tarafımdaki koltukta oturan Ateş'e döndüm.
"Teşekkür ederim." dedim zorlanarak. "Önemli değil." diyen Ateş ile geri gözlerimi kapattım. Başım oldukça çok ağrıyordu.
Abim kısa bir süre sonra odaya doktor ile girdi. Doktor yanımda gelirken klasik muayene sorularını sormaya başladı.
En son doktor birkaç ilaç yazarken hastaneden taburcu olabileceğimi söyledi. "Benim sayemde okuldan da yırttınız ha" dedim gülerek. "Pelin Hoca sıkmaya başlamıştı iyi oldu." diyen Duru ile sırıttım.
Aklıma Ece'nin gelmesi ile "Ece gelmedi mi?" diye sordum. "Okulda değildi." diyen Oğuzhan ile anladım dercesine kafamı salladım.
"O zaman hastaneden çıkalım." dedim. "Ben çıkış işlemlerini halletmeye gideyim." diyen abim ile içeri Ece ile yanında oldukça yakışıklı bir çocuk girdi.
Çocuk dediğime de bakmayın bizim yaşlarımızda."Elçin duyar duymaz geldim. Nasıl oldu bu?" diye endişeyle sordu Ece.
"Kanka merdivenlerden yuvarlandım. O kadar da önemli bir şey değil." dedim. O esnada abimin sinirle Ece ile gelen çocuğa baktığını görmem ile şaşırdım.
"Abi sen çıkış işlemlerini halletmeyecek miydin?" diye sordum. "Tamam gidiyorum iki dakika sabret." diyerek odadan çıkan abim ile Ece'ye "Arkadaşın ile bizi tanıştırmayacak mısın?" diye sordum.
"Poyraz ile yolda karşılaştık. Benim sinirle taksilere küfrettiğimi görünce beni istediği yere bırakabileceği söyledi." diyen Ece ile "hmm" sesini çıkardım.
"O zaman ben gideyim. Sana da geçmiş olsun." diyen Poyraz'a "Teşekkürler." dedim. Poyraz odadan çıktıktan sonra gözlerimi kocaman açtım.
"Kızım sen mal mısın? Çocuk çok yakışıklı! Arkasından git ve numarasını al!" dedim Ece'ye. "Aman boşver." diyen Ece ile göz devirdim.
"Hayatın boyunca plotonik yaşamana izin veremem. Git ve o çocuğu tavla." diyerek Ece'yi ittirmem ile Ece zorla odadan çıktı.
Ben bu duruma sırıtırken Oğuzhan'ın tek kaşını kaldırmış bana baktığını görmem ile gülüşüm yavaşça soldu. Sanırım birilerini kıskandırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nutellalı Pizzam
ChickLitBir telefon numarası sallayarak nasıl aşk vurulabililir? Elçin can sıkıntısı ile bir numara sallayıp cevap geleceğini zannetmeden saçma sapan mesajlar atar. Peki tek canı sıkılan Elçin değilse? Mesaj attığı kişinin de canı sıkılıyorsa ne olur? İşte...