Numaradan Sevgili

3.4K 190 11
                                    

Ece ve abimin de gelmesiyle bahçedeki banklarda oturmaya başladık. Ece arada abime kaçamak bakışlar atarken gülümsedim. Bunların arasını bir ara yapmalıydım.

"Elçin bir dakika bakabilir misin?" diye gelen ses ile arkamı döndüm. Ateş elinde bir poşet ile duruyordu.

"Tabi ki de." dedim ve ayaklandım. "Ben hemen dönerim." dedim bizimkilere ve Ateş ile yürümeye başladım. 

Bizimkilerden uzaklaşırken "Beni neden arıyordun?" diye sordum. "Kıyafetlerini getirdim de." deyip tuttuğu poşeti bana verdi. 

"Teşekkür ederim. Bende yarın getiririm seninkileri." dedim gülümseyerek. "Magazincileri duydun mu?" diye soran Ateş'e "Maalesef ki evet" dedim.

"Bugün bütün haberleri silecekler. Merak etmene gerek yok." demesi ile "Bana çok yardımcı oldun. Hakkını nasıl ödeyeceğimi bilmiyorum." dedim.

"Bunu senden istemem doğru olmayabilir ama senden bir konuda yardım alabilirim." demesi ile "Tabii. Konu ne?" diye sordum.

"Babam beni şirket işleri için bir kız ile nişanlandırmayı düşünüyor. Acaba bu akşam kızın ailesi ile yiyeceğimiz yemeye gelip sevgili rolü yapabilir misin?" demesi ile şok oldum.

"Bunu senden istemem çok saçmaydı. Ben çok özür dilerim." demesi ile "Olur gelirim." dedim. Ateş şaşırırken "Emin misin?" diye sordu.

"Evet eminim. " dedim. "O zaman telefon numaranı verir misin? Sana mekanı söyleyebilmek için." diyen Ateş ile telefonlarımızı birbirimize verdik.

"O zaman ben arkadaşlarımın yanına gideyim." dedim. "Tamam. Akşam görüşürüz." diyen Ateş ile "görüşürüz" deyip bizimkilerin yanına gittim.

"Ne konuştunuz?" diye soran Oğuzhan ile "Kıyafetlerimi getirmiş." dedim. "Sadece mi?" diye soran Oğuzhan'a gülerek "Sorguyu bırakıp sınıflara mı gitsek? Birazdan zil çalar." dedim.

"Benden sıkılıp sınıfa mı kaçıyorsun?" diye dalgayla konuşan Oğuzhan'a gülerek "Nereden bildin?" dedim.

"Ah kalbim." diyerek kalbini şakacıktan tutan Oğuzhan ile kahkaha atıp ayağa kalktım. Bizimkiler de ayaklanırken Oğuzhan kolunu omzuma attı.

"Seni numaradan bile aldatsam ne yaparsın?" diye sordum. Oğuzhan kaşlarını çatarken "Bu da nereden çıktı?" diye sorması ile "Seni birazdan Ece ile aldatıcam da" dedim gülerek.

"Ne olursa olsun beni aldatman kalbimi kırar." diyen Oğuzhan ile sessizce yutkundum. Bu akşam Ateş ile yemekte sevgili rolü yapacaktık. Numaradan da olsa Oğuzhan'ı aldatıyormuşum gibi geliyordu.



Nutellalı PizzamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin