Birisinin yüzümün her tarafına öpücük kondurması ile gözlerimi açtım. Oğuzhan'ın gülerek baktığını görmem ile gülümsedim.
"Günaydın Kivili Portakalım." diyen Oğuzhan'a gülerek "Günaydın Nutellalı Pizzam" dedim. "Hadi aşağı inelim bugün bazı işlerimiz var." diyen Oğuzhan ile kaşlarımı çatarak "Ne işi?" diye sordum.
"Gidince görürsün" diyerek ayaklanan Oğuzhan ile merakla bende ayaklandım. "İpucu versen olmaz mı?" diye sordum.
"Masumiyetimi kanıtlayacağım." demesi ile anlamayarak ona bakmaya başladım. Telefonunda ki "O" diye kayıtlı kızın aramasından kendini mi aklayacaktı?
"Dün ki kıyafetlerin ıslandıktan sonra kokmuştur. Ben sana abimden bir şeyler getireyim." dedim ve odamdan çıktım.
Çaprazımdaki abimin odasına girmem ile Ece ile abimin tatlış bir şekilde uyuduklarını gördüm. İşte şimdi ibnelik yapma vaktiydi!
Abimin yatağının köşesine sessizce çıktım ve Ecelerin üstüne atladım. Abim ve Ece yerlerinden sıçrarken kahkaha atmaya başladım.
"Yaşasın görümcelik ve ibnelik!" diye bağırdım ve onları kenara ittirerek aralarına yattım. "Elçin ciddi olamazsın." diyen abimin yanağının bir öpücük kondurdum.
"Hadi acıdım size. Kalkıyorum." dedim ve yataktan kalkarak abimin dolabına yöneldim. Abimin dolabını kurcalamaya başlamam ile abim "Ne arıyorsun?" diye sordu.
"Oğuzhan'a giyecek bir şeyler. Onun kıyafetleri dün ıslanmıştı." dedim. "Barışmanıza sevindim." diyen Ece'ye öpücük attım ve abimden bulduğum birkaç kıyafeti alarak odadan çıktım.
Geri odama girdiğimde Oğuzhan yatağımın yorganını düzeltiyordu. "Sana kıyafet getirdim" dedim gülümseyerek.
"Üst getirmene gerek yoktu. Ben parçaladığın tişörtümü giyerdim." diyerek çöp kutumdaki tişörtünü göstermesi ile şirince gülümsedim.
"Ece'nin terapi yöntemi." dedim. "O benim en sevdiğim tişörtümdü." diyen Oğuzhan ile dudağımı büzdüm.
"Bunu bilmiyordum. Özel bir anısı mı vardı?" diye sordum. "Evet, o tişörtü sen giymiştin." demesi ile kıkırdadım.
Oğuzhan yanağıma öpücük kondururken abimin kıyafetlerini alarak banyoya girdi. Bende odamda giyinmeye başladım.
İkimizde giyinip elimizi yüzümüzü yıkadıktan sonra aşağı indik. Ece ile abim de çoktan kalkıp mutfağa geçmişlerdi.
"Biz çıkıyoruz." dedim tatlış çifte. "Nereye?" soran abim ile Oğuzhan "Sana bahsettiğim yere" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nutellalı Pizzam
ChickLitBir telefon numarası sallayarak nasıl aşk vurulabililir? Elçin can sıkıntısı ile bir numara sallayıp cevap geleceğini zannetmeden saçma sapan mesajlar atar. Peki tek canı sıkılan Elçin değilse? Mesaj attığı kişinin de canı sıkılıyorsa ne olur? İşte...